Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: خدا را شاکرم که «سه‎شنبه‎های بدون خودرو» از مرحله شعار به عمل درآمد و امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو باید به سایر روزهای هفته انتقال پیدا کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی زارعی در حاشیه مراسم "پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو" و رکاب زدن مسیر بولوار ملک‌آباد تا میدان شهدا که با حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه در راستای عملی کردن شعار «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» و استفاده از دوچرخه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حرکت نمادین امروز مسیر میدان ملک‌آباد تا میدان شهدا رکاب زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مزایای استفاده از دوچرخه اشاره کرد و افزود: استفاده از دوچرخه باعث می‏‌شود، حجم بزرگی از حضور خودروها در سطح خیابان حذف و از میزان ترافیک شهر کم شود و از اتفاقات ناگوار و تصادفات به میزان قابل توجهی کاسته می‎‏شود. رسیدن به محل کار با دوچرخه منجر به ایجاد نشاط اجتماعی و به سلامتی جسم و روان آنها منجر می‏‌شود. 

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: امروز صحنه زیبایی در این هم‌رکابی شاهد بودیم. از همکاران در معاونت فرهنگی اجتماعی، تربیت بدنی سلامت که زیرساخت‌های این برنامه را ایجاد کردند، تشکر می‎کنم و امیدوارم این برنامه از سه‎شنبه‎ها به سایر روزهای هفته نیز انتقال پیدا کند. 

زارعی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم شهری دوچرخه‏ سوار، دوست‎دار دوچرخه، آزاد، دوست‎‏داشتنی، سالم و پاک برای نسل آینده داشته باشیم. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو سه شنبه های بدون خودرو شهرداری مشهد کلانشهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پرویز عالشاه صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در منطقه جهادیه شهر سمنان به اجرا درآمد، ابراز داشت: هدف از این طرح ایجاد امنیت در محلات و کسب رضایت شهروندان است.

وی ضمن بیان اینکه هشت اتباع بیگانه فاقد مجوز در این محله جهادیه شهر سمنان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: سه نفر نیز به علت استفاده از مواد محترقه دست ساز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه اجرای این قبیل طرح‌ها به صورت محله محله در دستور کار است، ابراز داشت: برای این منظور امکانات و تجهیزات سازمانی به کار گرفته شده است.

عالشاه ضمن بیان اینکه هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و هنجار شکن نیز توقیف شدند، تصریح کرد: این طرح‌ها همچنان با قوت پر سطح شهر سمنان ادامه دارد.

وی افزود: از شهروندان سمنانی درخواست داریم در اجرای این طرح‌ها با پلیس همکاری کرده و موارد مشکوک را با ۱۱۰ در میان قرار دهند.

کد خبر 6062691

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • هوای مناطق مرزی غبارآلود می شود
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران