Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، برخورد پلیس ایران با پلیس‌های اروپایی را مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، علی علیزاده به تازگی در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی درباره فیلمی که از بازداشت خانم ایرانی در روز گذشته پخش شد، منتشر کرد.

متن الحاقی ویدئو منتشر شده توسط علیزاده به این شرح است:

" دیروز ویدئویی منتشر شده از دستگیری یک زن جوان توسط پلیس ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یقین میگویم اگر این جوان در بریتانیا، آلمان یا فرانسه بجای بالا بردن بلافاصله دست‌ها و تسلیم (چه بازداشت به حق چه ناحق) با پلیس وارد زد و خورد می‌شد، پلیس استخوان‌هایش را خرد می‌کرد. و اگر چنین کاری را در آمریکا کرده بود پلیس احتمالاً به او شلیک می‌کرد.

هدف نشر چنین ویدئوهایی، آن هم توسط مسیح علینژاد کارمند رسمی دولت آمریکا، تغییر «قانون» حجاب نیست. افزایش تقابل بخشی از مردم با حکومت و تضعیف پلیس ایران است. پلیسی که دهها برابر نرم‌تر از پلیس کشورهای غربی است. این را با قاطعیت و براساس تجربه نوزده ساله زندگی در بریتانیا و عضویت چندساله در نهادهای ناظر بر خشونت پلیس در این کشور میگویم.

پیشتر هم گفته‌ام که شخصاً مخالف اجباری بودن حجاب هستم. هرگز هم درین باره ریا نکرده‌ام. اما معتقدم وظیفه همه منتقدان حجاب اجباری است که در چنین مواردی از اقتدار نیروی انتظامی کشور دفاع کنند. جای نقد حجاب اجباری چنین جایی نیست. و همینطور وظیفه طرفداران حجاب است که در دام این بازی پیچیده نیفتند و دفاعشان از حجاب را در چنین جا و موقعیتی انجام ندهند و باعث ایجاد دوقطبی کاذب نشنوند.

مساله اینجا درست یا غلط بودن قانون حجاب نیست. مساله جلوگیری از تضعیف پلیس و از دست دادن محبوبیتش نیروی انتظامی کشور است. جلوگیری از اتفاق تلخی که مقدمه سوریه سازی ایران است.

پانوشت: کافی است «خشونت پلیس آمریکا» را با انگلیسی در یوتیوب جستجو کنید. صدها ساعت ویدئو از وحشیگری روزانه این پلیس می‌بینید. از وحشیگری پلیس دولتی که مسیح علینژاد ماه به ماه از آن حقوق می‌گیرد."

در ادامه ویدئو به اشتراک گذاشته شده توسط علیزاده را مشاهده کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال اینستاگرام پلیس دختر جوان علی علیزاده فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: به‌عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به‌خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، قرقیزستان تغییرات اساسی داشته و بازی سخت و پُرهیجانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه قرقیزستان تیمی باکیفیت و فیزیکی است، خاطرنشان کرد: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحت هستم. آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها نشان داد که هیچ بازی آسانی در این مسابقات وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. صعود به جام جهانی مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال است. همین موضوع باعث می‌شود همه تیم‌ها بدون توجه به نام رقبا بجنگند و نتایج غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

شمسایی درباره تأثیر غیبت حسین طیبی در تیم ملی ایران اظهار داشت: حسین بازیکنی بزرگ است و دوست داشتیم او کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند. خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به‌خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

ایران از ساعت 12:30 روز چهارشنبه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898550

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس