Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@22:54:07 GMT

اهمیت استخدام حسابدار در تصمیم گیری های مدیریت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۳۷۳

اهمیت استخدام حسابدار در تصمیم گیری های مدیریت

حسابداران حرفه ای در کسب و کار یک ستون کلیدی در سازمان هستند که به ایجاد و حفظ ارزش و رشد کسب و کار کمک می کنند. دانستن اینکه شرکت شما از لحاظ مالی و درآمد و هزینه در چه مرحله ای است، به شما کمک می کند که در آینده نیازهای کسب و کار خود را درک کنید و از این طریق رضایت مشتری را حفظ و کسب و کارتان را رونق دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین شما نیاز به استخدام حسابدار دارید تا به شما با ارائه گزارشات مالی تجزیه و تحلیل شده در تصمیم گیری، برنامه ریزی و کنترل فرآیندها کمک کند. شرکت نرم افزاری فرداد نیز جهت نظارت و حفظ منابع مالی خود و با هدف رشد کسب و کار و بهره مندی از نیروهای جوان و متخصص، تصمیم به استخدام حسابدار با تجربه و حرفه ای دارد. 3 ویژگی متقاضیان استخدام حسابدار در شرکت فرداد
به گزارش واحد کارگزینی و استخدام حسابدار شرکت فرداد، در هر کسب و کاری وجود یک متخصص حسابدار حرفه ای یک دارایی ارزشمند برای شرکت است. برای اجرای هر کسب و کاری نیاز به داده ها، سوابق، گزارش ها، تجزیه و تحلیل، اطلاعات دقیق در مورد سود و زیان، دارایی ها و بدهی ها است و به همین دلیل استخدام حسابدار برای ارائه اطلاعات حسابداری در هر فعالیت تجاری اهمیت دارد. اطلاعات حسابداری برای مدیریت یا تصمیم گیری یک سازمان بسیار مهم است. چرا که مدیریت بدون اطلاعات معقول نمی تواند تصمیم بگیرد. استخدام کارشناس حسابداری در هرگونه عملیات تجاری، کسب و کار را به سمت کارآیی بیشتر، دقت و صحت اطلاعات مالی تمام فعالیت های انجام شده سوق می دهد و منجر به مدیریت تصمیم و برنامه ریزی مناسب می شود.
از نظر مدیران شرکت نرم افزاری فرداد، استخدام کارشناس حسابداری می تواند موجب یکپارچگی و تمرکز بر روی مدیریت مالی مجموعه شود. با استخدام حسابدار با تجربه و متخصص و ارائه راهکارهای لازم مطمئناً شرکت شاهد دریافت سود بیشتری خواهد.
در استخدام حسابدار افرادی می توانند با ما همکاری کنند که دارای روحیه منعطف و ارتباط موثر با مشتریان باشند و از کار گروهی و یادگیری خسته نشوند و همچنین اهل بروزرسانی اطلاعات حسابداری خود باشند. ما به متقاضیان استخدام حسابداری شرکت فرداد که با شجاعت و هوشمندانه با چالش های کار خود مواجه می شوند تضمین امنیت شغلی در فرداد را می دهیم.
از دیگر ویژگی های متقاضیان استخدام حسابدار در شرکت فرداد می توان اشاره کرد به : دانش و مهارت کار با نرم افزار حسابداری : بهترین حسابداران همیشه با مهارت های سازمانی قوی همچون تسلط کار با نرم افزار حسابداری مشخص خواهند شد. آشنایی و مهارت کار با نرم افزارهای حسابداری باعث دسترسی سریع به تمام اطلاعات و گزارشات مالی می شود که با بهینه سازی و بهره وری زمان، موجب تمرکز بر روی انجام وظایف مهمتر می شود.
آشنایی و مسلط به قوانین و استاندارهای مالیاتی : وضعیت اقتصادی و ظرافت های قانون مالیات در هر زمان تغییر می کند، بنابراین برای حسابدار ضروری است که همیشه از آخرین اصلاحات آگاهی داشته باشید. حتی اگر حسابدار از دانش و اطلاع از تمام جزئیات حسابداری خود اطمینان داشته باشد، همیشه با اطلاع از آخرین استانداردها و قوانین حوزه فعالیت خود، اطمینان حاصل می کند که هنوز دانش آنها مناسب و کاربردی است.
مهارت مدیریت زمان و قابل اطمینان بودن : در تصمیم گیری های استراتژیک، حسابدار نقش مهمی دارد. بنابراین باید وظایف خود را الویت بندی و مدیریت کنند تا بتوانند از زمان بیشتری برای کارهای مهم خود استفاده کنند. همچنین متقاضی استخدام حسابدار در فرداد باید دارای تعهد در نگهداری اطلاعات و اسناد نزد خود باشد و هرگز به اشخاص ثالث هیچ گونه اطلاعاتی را ندهد.
در استخدام حسابدار شرکت فرداد شاید شما انتخاب شوید!

ما در زمان استخدام کارشناس حسابداری در فرداد اعتقاد داریم کار حسابدار نیاز به درجه بالایی از دقت دارد. حسابداران مانند یک حساب تفصیلی هستند که وقوع حوادث جزئی می تواند عواقب زیادی در رابطه با کسب و کار ما داشته باشد. تنها یک رقم بی رحمانه اضافه شده و یا از بین رفته مانند اثر دومینو بر چگونگی شبیه سازی حساب ها و تصمیمات مربوط به سلامت مالی یک شرکت تاثیر می گذارد. بنابراین در زمان استخدام حسابدار در فرداد در انتخاب آنها دقت زیادی خواهیم داشت. متقاضیان شغل حسابداری در فرداد باید دارای ویژگی های خاصی باشند.
این مقاله توسط واحد حسابداری و گزینش متقاضیان استخدام کارشناس حسابداری در شرکت فرداد آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید رزومه آنلاین خود را ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام حسابدار در فرداد از طریق شماره گیری 43027-021 با کارشناسان در ارتباط باشید.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن

بوسوزوکو (قبیله خارج از کنترل) نامی است که دار و دسته های موتورسوار ژاپنی با آن شناخته می‌شدند. این گروه ها که اغلب از جوانان کم سن و سال تشکیل می‌شدند، با موتور سواری‌های گروهی و دعوا با گروه‌های رقیب، سال‌ها الهام بخش سریال‌ها و داستان های مصور بودند و یکی از خرده فرهنگ‌های مهم و تاثیر گذار ژاپن به شمار می‌آمدند. اما اکنون با گذر زمان و توسعه ژاپن به عنوان یک کشور صنعتی و پیشرفته، دیگر جایی برای این لات بازی ها در جامعه نمانده و بوسوزوکو نیز به آرامی از سطح جامعه محو شده است. این مستند روایتی است از گذشته و حال بوسوزوکو که از طریق دنبال کردن یکی از اعضای فعال و معروف این گروه‌ها که اکنون پا به سن گذاشته است، نگاهی به انگیزه‌ها و تجربیات افراد فعال در این گروه‌ها می‌اندازد. دیدن این مستند جذاب و دیدنی را از دست ندهید.

 


آزمایش زندان استنفورد

آزمایش زندان استنفورد، یکی از معروف‌ترین آزمایش‌های روانشناسی در دنیاست که در جریان آن، تعدادی دانشجو پس از تایید سلامت روحی و روانی به زندانی ساختگی انتقال داده شدند و پس از تعیین جایگاه توسط شیر یا خط گروهی به عنوان زندانی و گروهی به عنوان نگهبان مشغول به کار شدند. هدف این آزمایش، بررسی ریشه مشکلات روابط بین زندانیان و زندانبان‌ها در نیروی دریایی آمریکا و تفنگداران دریایی و بودجه آن را دفتر تحقیقات دریایی ایالات متحده پرداخت کرده بود. رهبری این تحقیقات با دکتر فیلیپ زیمباردو بود، استاد دانشگاه استنفورد که می‌خواست نشان دهد، آیا ویژگی‌های شخصیتی خود افراد در بروز رفتارهای مورد سوال مطالعه تاثیرگذار است یا شرایط نقش اصلی را ایفا می‌کند. نتیجه‌گیری مطالعه زیمباردو این بود که تحت شرایط خاصی، هرکسی با هر نوع روحیات و اخلاقیاتی اگر به اندازه لازم تحت فشار باشد، خشونت از خود نشان خواهد داد. البته نتایج تحقیقات او توسط سایر دانشمندان زیر سوال است و بسیاری باور دارند که دلایلی چون کوچک بودن نمونه آماری، جهت دهی آگهی جذب داوطلبان که دعوت به شرکت در یک آزمایش روانشناسی در مورد زندان می‌کرد و بی طرف نبودن زیمباردو در آزمایش و تحریک شرکت کنندگان به خشونت روی نتیجه ناشی از آزمایش تاثیر گذاشته است؛ هرچند برنامه اولیه مطالعه، دو هفته بود، پس از تنها شش روز ادامه آن به دلیل غیراخلاقی بودن و اعتراض یکی از همکاران زیمباردو لغو شد. تصاویری از خود مطالعه، رفتار زندانیان و نگهبانان و همچنین توضیحات زیمباردو و شرکت کنندگان در مطالعه را در ویدیو تابناک ببینید.

 

 

چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟

شبکه تلوزیونی آرتی با بررسی درصد محبوبیت رئیس جمهورهای آمریکا قبل و پس از ورود به جنگ، به پدیده‌ای سیاسی به نام «اثر صف‌آرایی زیر پرچم / Rally 'round the flag effect» پرداخته است. اثر صف‌آرایی زیر پرچم مفهومی در علوم سیاسی و روابط بین‌الملل است که افزایش کوتاه مدت حمایت مردمی از رئیس‌جمهور آمریکا در دوران بحران‌های بین‌المللی یا جنگ را توضیح می‌دهد. در این ویدیو با روسای جمهوری که از این اثر برای فرار از تنگنا‌های سیاست داخلی استفاده کرده‌اند، آشنا شوید.

 


چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟

در این ویدیو درباره چرایی اهمیت بیت المقدس برای میلیاردها انسان صحبت می‌شود؛ اینکه چه چیزی در این مکان مقدس آرزوی زیارت و عبادت خیلی از انسان ها محسوب و همچنین چه تغییراتی در آن بعد از اشغال غیرقانونی اش توسط اسراییل صورت گرفت، نیز پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار