Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@21:45:41 GMT

بانکداری سازمانی بانک ملی با بام سازمانی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۴۳۵

بانکداری سازمانی بانک ملی با بام سازمانی

پول‌نیوز - بام سازمانی بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژه تر در اختیار سازمان های بزرگ و هلدینگ ها قرار گیرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ارایه خدمات و سرویس های خاص نرم افزاری به مشتریان و سازمان های بزرگ از اهمیت بالایی برای این بانک برخوردار بوده و از این رو بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مختلف و بانک ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب های سازمان، تعیین سقف انتقال پول برای شرکت، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش های تحلیلی و مقایسه ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.

همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست های بانکی، تعریف فرآیندهای تایید، گزارش گیری از تراکنش ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویس های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر، تعریف کاربران با نقش های سازمانی متفاوت و امکان ارتباط با سامانه های داخلی سازمان ها از دیگر قابلیت های بام سازمانی است.

لینک بام سازمانی بر روی سایت اصلی بانک به آدرس www.bmi.ir نیز قرار گرفته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید

در این دیدار ایوب فصاحت و محمد شیخ حسینی به بررسی راهکاری همکاری بیشتر و الزامات تقویت اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ‌مقیاس پرداختند.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: هر دو مجموعه از نهادهای تخصصی و توسعه ای حوزه تعاون هستند، ما برای ارائه خدمات بهتر به تعاونگران روستایی، تعامل و ارتباط خود با سازمان تعاون روستایی را افزایش می دهیم. روستا همواره پشتوانه مهم اقتصاد بوده و مظهر و منشا تولید و محصولات است.

شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی و عشایری مدت ها بالاترین عملکرد را در میان بانک های عامل داشت، بانک این آمادگی را دارد تا در طرحهای تبصره ای و بودجه ای، نگاه و توجه ویژه ای به روستا و تعاون داشته باشد.

این مقام بانکی تاکید کرد: در سال جدید مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری کماکان در مسیر حمایت از تولید گام برمی داریم، اعتقاد داریم تعاون در تحقق شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش اساسی بر عهده دارد، تمامی برنامه های بانک در همین مسیر است، تعامل با سازمان تعاون روستایی نیز در این میان بسیار ارزنده و راهگشا است.

ایوب فصاحت رییس سازمان تعاون روستایی گفت: بانک توسعه تعاون در حوزه بانکداری توسعه ای عملکردی مناسب داشته است، ماموریت ها و رسالت های مشترکی میان دو مجموعه وجود دارد، هر دو نهاد می توانند با همکاری و تعامل، خدمات بهتری به جامعه هدف اعم از تعاونگران و روستاییان ارائه دهند، ارتقای سطح تولید و اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین اهداف هر دو مجموعه بوده است.

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • ۵ راهبرد اساسی در حوزه کشاورزی مازندران تعریف شد