Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@21:52:14 GMT

استراماچونی لیست استقلال را خلوت کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۴۵۳

استراماچونی لیست استقلال را خلوت کرد

به گزارش وانانیوز، 

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال از آغاز تمرینات این تیم عملکرد برخی از بازیکنان این تیم را مورد ارزیابی قرار داده و در پست‌های مختلف بازیکنان را امتحان کرده است.

استراماچونی طی روزهای اخیر به این نتیجه رسیده که استقلال نیاز به هافبک دارد و به همین دلیل مجبور است چند بازیکن را از فهرست بزرگسالان تیمش خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال در پست دفاع چپ میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان و میثم تیموری حضور دارند که سرمربی ایتالیایی قید میثم تیموری را زد تا در این پست استقلال با 2 بازیکن ادامه بدهد.همچنین فرشاد محمدی مهر نیز دیگر بازیکنی است که احتمالا از استقلال جدا خواهد شد. البته وی هنوز به صورت قطعی خواهان جدایی محمدی مهر نشده اما با توجه به تمدید قرارداد غفوری و همچنین جذب علی دشتی که توانایی بازی در پست دفاع و هافبک راست را هم دارد شاید محمدی‌مهر نیز طی چند روز آینده از جمع آبی پوشان جدا شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه هشدار درباره افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت پایتخت، از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و مرگ راننده پراید در این حادثه بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت غرب به شرق قبل از ورودی مدرس در حال تردد بود که با یک دستگاه سواری پراید به شدت برخورد کرد.

جوانبخت افزود: پس از این برخورد، سواری پراید از مسیر خارج شد و پس از عبور از جداول حاشیه راه، با تیر برق برخورد کرد. در این حادثه متاسفانه راننده حدودا ۳۰ ساله پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه های تهران بزرگ پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت. کارشناسان علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس تشخیص دادند. 

وی تاکید کرد: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کنند و برای اطلاع دیگر رانندگان حتما از چراغ راهنما استفاده کنند. در ایام خلوتی معابر و مخصوصا تاریکی هوا و شب ها رانندگی با سرعت مطمئنه الزامی است، چون این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه می توان وسیله نقلیه را کنترل کرد تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جوانبخت در پایان ضمن ارائه هشدار درباره افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت پایتخت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط همه کاربران ترافیک، شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • معابر و بزرگراه‌های پایتخت به دلیل ایام نوروز خلوت است
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • ۲۶ مارس؛ روزی برای تنهایی و آرامش
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است