Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر توضیحات تازه‌ای درباره پرونده شکایت پروپئیچ از این باشگاه داد.

کامران منزوی درباره اینکه قبلا در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم گفته بود مشکل پروپئیچ حل می شود ولی حالا حل نشده، توضیح داد: «من قبلا گفتم امیدوارم با مساعدت فدراسیون مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان هم با ورود وزیر ورزش و مساعدتی که انجام شده ان شاالله مشکل حل شود. البته این حل شدن مشکل، آینده استقلال را خراب می‌کند چون بودجه فعلی خرج گذشته می‌شود و بودجه آینده خرج امروز می‌شود. امیدوارم با مساعدت وزارت امور خارجه،وزارت ورزش و فدراسیون حل شود.»

او ادامه داد: «البته این مشکل مشکل قبل هم نیست، چون مدیر وقت پولی نداشت که پرداخت شود. اتفاق امروز به خاطر محدودیت مالی بوده است. الان هم شرایط همینگونه است و منابع مالی ما محدود است. بحث اصلی و درس از اتفاق پروپیچ این است که ما بازیکن خارجی بی کیفیت نیاوریم. رافت قلی‌اف، گیلائوری، و جان واریو بازیکنان با کیفیتی هستند.همین پاتوسی بازیکن با کیفیتی است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!

داستان جیدون سانچو تکرار می‌شود؟ تن هاخ بازیکنان متقاوتی را مورد حمله قرار می‌دهد. 

طرفداری | الخاندرو گارناچو در فصای اینترنت علیه سرمربی‌اش به فعالیت می‌پردازد.

اتفاق جیدون سانچو تکرار می‌شود؟ الخاندرو گارناچو پس از نیمه اول دیدار بورنموث و منچستریونایتد از زمین بازی خارج شد. اریک تن هاخ همیشه برای تغییر در رویکرد تیمش به سراغ تعویض بازیکن آرژانتینی می‌رود. برای مثال، او در دیدار با لیورپول نیز از زمین خارج شد. پس از سوت پایان بازی، گارناچو ابتدا با انتشار یک عکس (تصویر پست) به همراه اموجی متعجب، به نتیجه نهایی واکنش نشان داد. او سپس به توییتر رفت و دو توییت مارک گلدبریج، یوتیوبر مشهور طرفدار منچستریونایتد را لایک کرد. گلدبریج نوشته بود:

گارناچو امسال یکی از بهترین بازیکنان ما بوده. نیمه اول ضعیفی داشت، اما تعویض کردن او در نیمه و متهم کردنش به عنوان مشکل، مسخره است. خیلی‌ها هفته به هفته عملکرد به مراتب ضعیف‌تری داشته‌اند و هنوز در زمین هستند.

 تن هاخ به صورت غیر مستقیم در نشست خبری خود گارناچو را مورد سرزنش قرار داد. اینکه بازیکن ۱۹ ساله‌ای که برای تیم خوب کار کرده را سپر بلا کند، کار درستی نیست. اما از طرف دیگر، به نظر می‌رسد او از اینکه بازیکنان با دستمزد بالاتر را ناراحت کند، می‌ترسد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • (عکس) استوری سردار آزمون پس از حمله قلبی بازیکن رم
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما
  • لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!
  • (عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک
  • توضیحات تکمیلی سهمیه واردات ۱۴۰۳ اعلام شد
  • توضیحات مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس