Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده در رسانه‌های عراقی، 72 بازیکن عراقی مظنون به تخلف سنی و جعل سند در این زمینه شده‌‌اند که در این بین نام بازیکنانی همچون بشار رسن هافبک پرسپولیس، همام طارق هافبک استقلال و مهند علی ستاره تیم ملی عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ها کمیسیون صداقت عراق از فدراسیون فوتبال عراق خواسته تا 72 بازیکن عراق را به ظن تخلف سنی و جعل سند به طور موقت از فعالیت‌های فوتبالی محروم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود ملی‌پوشان این لیست بلند بالا از همراهی تیم ملی فوتبال عراق به طور موقت محروم می‌شوند که اگر این اتفاق بیفتد عراق که خود را آماده حضور در مسابقات مشترک مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و مرحله انتخابی جام ملت‌های 2023 می‌کند، ضربه بدی خواهد خورد.

سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق گفته در صورتی که 12 بازیکن کلیدی‌اش محروم شوند، حاضر به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال عراق نخواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی عراق بشار رسن طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

شایعات محرومیت رامین رضاییان در دیدار حساس با پرسپولیس صحت ندارد.

طرفداری | باشگاه سپاهان تاکید کرده رامین رضاییان از نظر قانونی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رضاییان به دلیل چهار کارته شدن، جدال با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

این مدافع راست باتجربه سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار داشته باشد.

توییت مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان درخصوص شایعه محرومیت رامین رضاییان

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست