Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما برای دفاع از منافع ملت شریف ایران مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.

 سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» در بازدید یکی از پایگاه های نیروی هوا فضای سپاه در استان اصفهان گفت: ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم اما برای دفاع از منافع ملت شریف ایران مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انهدام هواپیمای جاسوسی مدرن آمریکایی در شرق تنگه هرمز بر فراز آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نمونه ای روشن از این دفاع شجاعانه دانست.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: این عملیات با چهار ویژگی دقت در هدف گذاری، محاسبه بسیار دقیق، تصمیم گیری و اقدام به موقع همراه بود که از این اقدام به موقع و عملیات بسیار درخشان از نیروهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد.

سرلشکر رشید منافع ملت های منطقه را به هم پیوسته دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها و تحریک بعضی از همراهان منطقه ای آنها به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، صلح و آرامش و ثبات منطقه را به خطر می اندازد و این در حالی است که در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد.

سرنگونی پهپاد آمریکایی غرور ایرانی ها را برانگیخت

همچنین امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع به مناسبت ایام سالروز شهید دکتر مصطفی چمران با گرامیداشت یاد و نام شهدای وزیر به ویژه شهید والامقام دکتر مصطفی چمران با اشاره به شیوه های تفکر و خصائص منحصر به فرد این شهید سرافراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دکتر مصطفی چمران یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که در دوران کوتاه تصدی خود در وزارت دفاع، منشاء خدمات و اثرات بی بدیلی شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حضور شهید دکتر چمران در عرصه های مختلف علمی و عملی و پیاده ساز رزم نوین در سنگرهای مختلف بیان کرد: شهید چمران از ابتدا با پشت پا زدن به همه ظواهر دنیا و تعلقات دنیوی مسیری را انتخاب و ادامه داد که تاریخ او را همواره به عنوان یک دانشمند، مچاهد، سیاستمدار، هنرمند و مدیر خواهد شناخت.

امیر سرتیپ حاتمی  افزود: دشمنان امروز ایران اسلامی با اطلاع کامل از قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی از انجام هرگونه تحرک نظامی عاجزند و این استیصال و درماندگی به دلیل پشتوانه دفاعی مستحکم برآمده از مقاومت و ایستادگی جوانان شهید، مدافعان حرم و فرماندهانی همچون شهید چمران است.

وزیر دفاع با اشاره به انهدام  پهپاد امریکایی در آبهای خلیج فارس بوسیله سامانه پدافند هوایی تمام ایرانی ساخت متخصصان داخلی، بیان کرد: این اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد امریکایی غرور، عزت و شرف ایرانی ها را برانگیخت و نشان داد نظام جمهوری اسلامی ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مماشات و مسامحه  نخواهد کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش