Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: وظیفه تولیدکننده وصول و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده نیست. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حسن حسینی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: دهم تیر ماه در تقویم ملی کشور به عنوان روز صنعت و معدن نامگذاری شده و به همین مناسبت مراسم جشن روز صنعت و تجلیل از برترین‌های حوزه‌های تولید و صنعت با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری از ساعت 20 تا 22 روز پنجشنبه 13 تیر ماه 98 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی استان با ورود به‌موقع اصحاب رسانه برطرف شده و یکی از مسائلی که کشور از آن رنج می‌برد بحث فسادهای مالی و اقتصادی در قالب‌های بانکی، امتیازهای ویژه، صندوق بازنشستگی، حقوق‌های نجومی و غیره بوده و نباید در شرایطی که با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مواجه هستیم اجازه سودجویی به سوءاستفاده‌کنندگان بدهیم.

اصفهان| سوءمدیریت گریبان‌گیر صنعت چاپ؛ پرداخت مالیات توسط چاپخانه‌ها براساس قانون مجاز نیستشهرک‌های صنعتی اصفهان 80 درصد هزینه‌ دوره مهارت‌های حرفه‌ای را تقبل می‌کندکارگروه تعمیق ساخت داخل در صنعت ریلی تشکیل شد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه از فعالان اقتصادی به عنوان جهادگران اقتصادی یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ اقتصادی باید یک اتاق مبارزه با جنگ اقتصادی تشکیل شود، در جنگ نظامی دشمن و جبهه‌اش مشخص بوده که این مهم در جنگ اقتصادی نامشخص است و به جهت اهمیت نقش تولید سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شد تا با تلاش همه‌جانبه اقدامی موثر در مسیر رشد تولید و اشتغال و کاهش بیکاری و جرم صورت پذیرد و این مهم بارها در صحبت‌های مسئولان کشوری، استانی و شهری بیان شده و باید رونق تولید در عمل دیده شود و با گذشت 3 ماه از سال 98 حرکت مثبت و معناداری در حوزه رونق تولید دیده نشده است.

حسینی تصریح کرد: وظیفه تولیدکننده وصول و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده نیست و در سال رونق تولید به‌جای رفع مشکلات مالی، بانکی، مالیاتی، بیمه‌ای و ارزی شاهد رشد این معضلات بودیم.

وی تاکید کرد: صحبت از واقعی‌شدن نرخ ارز است که این سخن صحت ندارد، آیا وقتی که قیمت‌ها 3 برابر شده نشان از واقعی‌شدن نرخ ارز دارد؟ سفره‌های مردم خالی شده و قدرت خرید آن‌ها به‌شدت کاهش یافته است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در مسیر تحقق رونق تولید، گفت: این اقدامات برنامه‌محور بوده و عملکرد رحمانی قابل قبول است و تاثیرات مثبت آن در استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان رضوی ملموس است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • وصول ۱۳ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در خراسان رضوی