Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:00:42 GMT

مهاجری: می‌خواهیم هواداران نساجی را راضی کنیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۷۵۵

مهاجری: می‌خواهیم هواداران نساجی را راضی کنیم

سرمربی جدید نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد با استفاده از نفرات بومی بتواند نتایج خوبی را در لیگ برتر نوزدهم به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مراسم معارفه رضا مهاجری سرمربی جدید نساجی به اعضای این تیم برگزار شد و در حاشیه این مراسم صحبت های جالبی به میان آمد.


رضا مهاجری در حاشیه معارفه خود درباره حضور در نساجی مازندران عنوان کرد: باعث افتخار است که در تیم قدیمی چون نساجی آن هم با قدمت شصت سال حضور پیدا کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زیاد اهل صحبت نیستم و بیشتر در مستطیل سبز دست دارم. از اینکه این توفیق را دارم که در تیم نساجی حضور پیدا کنم خوشحالم و از افرادی چون فرهاد صنیعی فر، رضا حدادیان و قنبری تشکر می کنم.


وی درباره هواداران پرشور نساجی مازندران تاکید کرد: من خواسته شما را می دانم. قبل از اینکه تیم به مدیریت جدید واگذار شود به صنیعی فر گفتم که هوادار از ما برد می خواهد. هواداری که به ورزشگاه وطنی می رود باید شرایط به گونه ای باشد که از شرایط تیم راضی باشد.


سرمربی نساجی با اشاره به آینده این تیم در لیگ برتر گفت: نتیجه بازی شاید دست ما نباشد اما ارائه فوتبال کاملا دست ما است. امسال اگر معجزه ای رخ بدهد از سمت تماشاگران، کادر فنی، مدیریت و بازیکنان بوده که تماشاگران قائمشهر در این 2 سال نشان دادند بهترین تماشاگر ایران هستند. اگر 3 تیم را از نظر تعداد تماشاگر در فوتبال نام ببریم حتما یک تیم هواداران نساجی هستند.


مهاجری در ادامه حرف هایش خاطرنشان کرد: پیش از نساجی فصل گذشته در ماشین سازی تبریز بودم و همانطور که می دانید تبریز نیز تماشاگران زیادی دارد. اما فوتبال قائمشهر به دلیل بافت فرهنگی که دارد، تماشاگران زیادی دارد. ما زمان را از دست داده ایم و باید در حداقل زمان ممکن تیم خوبی بسازیم. امیدوارم با تلاش به یکدیگر کمک کنیم و حقمان را در کنار هم از فوتبال بگیریم.


سرمربی نساجی درباره حضور بازیکنان مازندرانی در فوتبال ایران گفت: اگر فوتبال مازندران و قائمشهر را به دو قسمت تقسیم کنیم، باید بدانیم در بخش سخت افزار مشکل دارند اما از نظر میزبانی غنی ترین استان کشور است. در لیگ ایران طی دوره های مختلف اگر توجه کرده باشید حداقل سه الی چهار بازیکن مازنی در هر تیم شاغل است. شاکله فوتبال کشور دست مازندران است.


مهاجری با اشاره به مشکلات باشگاه نساجی افزود: من برای رسیدن به نساجی از خیلی از خواسته هایم دست کشیدم و حالا با کمک یکدیگر و بازیکنان می توانیم به خواسته هایمان دست پیدا کنیم. باید امسال از نظر فوتبالی حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم که نیاز به ابزار داریم.


وی درباره برنامه هایش برای نقل و انتقالات تاکید کرد: امیدوارم قنبری و اژدری در ثبت قرارداد با بازیکنان جدید کوشا باشند و این اتفاق زودتر صورت بگیرد. برخی بازیکنان از نساجی رفتند اما اولویت ما ثبت قرارداد با بازیکنان با کیفیت فصل قبل نساجی است.


مهاجری اضافه کرد: حرف زدن در فوتبال آسان است اما عمل کردن مهم است و برای اینکه بردی انجام شود باید خیلی تلاش کرد. امیدوارم با تلاش های شبانه روزی و در کنار هم بتوانیم روزهای خوبی را برای تنها نماینده شمال ایران رقم بزنیم.

رضا مهاجری نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رضا مهاجری نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از تساوی روحیه بخش مقابل گل گهر در سیرجان اکنون خود را مهیای جدال خانگی برابر ملوان بندرانزلی خواهد کرد. بهمن روشنایی سرپرست باتجربه و قدیمی استقلال خوزستان که روزهای تلخ و شیرینی را از قهرمانی تا سقوط و صعود را با آبی‌ها پشت سر گذاشته، مدعی است آنها قادر خواهند بود در ادامه فصل با دستیابی به امتیازات لازم به هدف خود دست یابند.

وی درباره روند تیم گفت: جا دارد خسته نباشید به اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان باتعصب خودمان بگویم. رسیدن به دو گل در آن دقایق یکی از اتفاقات خوبی بود که در دوران حضورم در استقلال تجربه کرده بود و به تک تک بازیکنان و انگیزه آنها برای موفقیت با تیم افتخار می‌کنم. مطمئنا این اتفاق نشان دهنده انگیزه و کیفیت بازیکنان ماست که هدف رسیدن به امتیازات را در ذهن دنبال می‌کنند.

سرپرست استقلال خوزستان درباره بازی مقابل ملوان نیز گفت: ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار و خوب فوتبال ایران است که در این فصل نیز نتایج خوبی کسب کرده و سپاهان نیز به سختی موفق به شکست آنها شد. مسلما کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما این انگیزه و ذهنیت تک تک بازیکنان و اعضای تیم در کنار هواداران است که در ادامه بازی‌ها با رسیدن به نتیجه جایگاه خوبی را از آن خود کنیم. با هواداران استقلال خوزستان همه چیز شدنی است و مطمئنا در کنار یک نمایش زیبا که از ابتدای فصل نیز علیرغم تمامی مشکلات موفق به انجام آن شدیم، برای کسب نتیجه نیز در این بازی امیدوار خواهیم بود.

روشنایی درباره حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر نیز گفت: مدیریت باشگاه از تمامی اعضا خواسته تا بدون توجه به حواشی تمام تمرکز خودشان را روی موفقیت تیم قرار دهند. اینجا در استقلال خوزستان همه ما مسوولیت بزرگی بر گردن داریم و باید هواداران را به اتفاقی که انتظار آن را دارند برسانیم. فصل گذشته در کنار آنها توانستیم صعود کنیم و یک روز شیرین و بیادماندنی را در اهواز شکل دهیم. امروز نیز هدف ما اتفاق بزرگتری خواهد بود و به دنبال حفظ سهمیه و دستیابی به جایگاه مناسبی هستیم.

وی ادامه داد: در این مسیر ضمن عملکرد فنی کادرفنی و تلاش و کیفیت بازیکنان و همراهی هواداران، جا دارد از مدیریت باشگاه نیز تشکر داشته باشیم. ما در روزهایی که کاملا تحت فشار بودیم با تدابیر مدیریتی آنها به شرایط خوبی نزدیک شدیم. همگی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند تا استقلال را به جایگاه مناسبی برسانند و تمام وجود خود را برای این موضوع به کار گرفته‌اند. موفقیت در نیم فصل دوم و کسب نتایج امیدوارکننده در مسیر راهبردهایی بوده که چه در بخش نقل و انتقالات و چه حمایت‌های آنها صورت گرفته است. برخلاف بحث‌های شکل گرفته هزینه عجیبی برای نقل و انتقالات نداشتیم اما توانستیم همه نگاه‌ها را در کنار انتخاب‌های هوشمندانه بهمراه صرف هزینه پایین، جلب کنیم و این موضوع را در مسیر کسب نتیجه قرار دهیم. آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار دیگر اعضای مدیریتی تیم واقعا چشم انداز فوق العاده‌ای را شکل داده‌اند و امیدواریم در این مسیر بار دیگر استقلال خوزستان و هوادارانش روزهای خوبی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)