Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: فرهاد دژپسند در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در زمان معرفی بنده به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس تاکید داشتند که امور ما به مباحث نباید مخل فضای کسب و کار و عملکرد فعالان اقتصادی باشد گفت: یکی از کارکرد‌های وزارت اقتصاد در دوره اخیر امن کردن فضا برای فعالان اقتصادی است.

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به اینکه در شرایط تحریمی هستیم دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و دوگانه‌سازی بین دولت و ملت است تا جامعه را در معرض تنش قراردهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آغاز کار بنده در وزارت اقتصاد موج اقدامات رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان آغاز شده بود و ما باید به دنبال راهکاریی می‌بودیم تا دوره گذار را با حداقل آسیب طی کنیم.

دژپسند تاکید کرد: در شرایط فعلی دست ما برای مقابله با اقدامات دشمن پر است، اما از بیان راهکار‌های اتخاذ شده در فضای عمومی معذوریت داریم.

وی تاکید کرد: چه به لحاظ بودجه و چه به لحاظ درآمدی راهکار‌هایی را اتخاذ کرده‌ایم تا حداقل تنش به کشور وارد شود راهکار‌های اتخاذ شده تا در دوره کاهش درآمد‌های نفتی به سایر درآمد‌های پاک و درست متوسل شویم و تا آرزوی دیرینه بودجه بدون نفت محقق شود.

وزیر اقتصاد گفت: در حالی که برخی دوستان نگران کاهش درآمد‌های مالیاتی در سال ۹۷ بودند، اما با تلاش همکاران در سازمان مالیاتی به رغم پیش‌بینی‌های مبنی بر درآمد زیر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان حدود ۱۰۹ هزار میلیارد تومان تحقق درآمد مالیاتی ثبت شد و به این ترتیب میزان تحقق درآمد‌های مالیاتی در سال گذشته ۹۷ درصد بود.

ادامه دارد...

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر اقتصاد تحریم های آمریکا فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود