Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@12:15:45 GMT

سرمربی شیلی: مقابل کلمبیا کار سختی خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۸۸۶

سرمربی شیلی: مقابل کلمبیا کار سختی خواهیم داشت

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از نشریه آس، تیم ملی شیلی شب گذشته (دوشنبه) در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی و در گروه سوم این رقابت‌ها مقابل اروگوئه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و به این ترتیب از صدر جدول پایین آمد و به عنوان تیم دوم راهی یک چهارم نهایی شد.

با این حال رینالدوو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بازی سختی بود اما شیلی نمایش خوبی داشت. بازی را خوب کنترل کردیم اما در یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم که همان سبب شد از اروگوئه گل بخوریم. با این حال انتظار دارم این اتفاق درسی شود که در بازی‌های بعدی‌مان بیشتر حواس خود را جمع کنیم.

روئدا افزود: ما برای این بازی یک روز بیشتر به بازیکنان‌مان استراحت دادیم و هدف‌مان این بود که به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم اما این کار محقق نشد.

حریف بعدی شیلیایی‌ها کلمبیا، صدرنشین گروه B‌است. روئدا درباره مصاف با تیم کارلوس کی‌روش هم گفت: بازی سختی خواهد بود، یک بازی بسیار فشرده. ابتدا تیم باید تجدید قوا کند و بعد به آن بازی فکر می‌کنیم. امشب هم مقابل اورگوئه بازی برابری را شاهد بودیم اما تاکتیکی که آنها برای ارسال توپ‌های بلند و بیشتر نگه داشتن توپ روی هوا، کار ما را سخت کرده بود. به نظر من شیلی بازی خوبی انجام داد و فقط خونسردی لازم برای به پایان رساندن حرکاتش را نداشت.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال شیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!