Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@16:14:15 GMT

پاتوسی و کی‌روش در لیست خرید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۸۹۲

در حالی که هنوز سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نشده، اما مسئولان این باشگاه به دنبال جذب بازیکن هستند. در همین رابطه قرارداد جدیدی با فرشاد احمدزاده به امضا رسید و مذاکرات برای قرارداد با بازیکنان جدید هم ادامه دارد. 

در روزهایی که صحبت از رفتن علی علیپور از پرسپولیس به گوش می‌رسد، مسئولان پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم هستند و به همین خاطر مذاکراتی را با برخی از مهاجمان سایر تیم‌های لیگ برتر آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیاندا پاتوسی مهاجم فصل گذشته استقلال و کی‌روش استنلی مهاجم فصل پیش سپاهان دو بازیکنی هستند که مدنظر مسئولان پرسپولیس قرار دارند و حتی برخی از ایجنت‌ها مذاکراتی هم با این دو بازیکن داشته‌اند. 

در روزهایی که مسئولان پرسپولیس برای تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته خود مشکلات مالی دارند مشخص نیست با چه پشتوانه مالی قصد جذب این دو بازیکن خارجی را خواهند داشت.

منبع: خبرآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس