Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ستاره‌های تیم ملی همچنان در جمع‌ترین‌ها حضور پر رنگی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر غفور با کسب 182 امتیاز در صدر امتیاز آورترین بازیکنان در پایان مسابقات هفته چهارم قرار دارد و با موفقیت 57 درصدی در حملات، بهترین حمله کننده در این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد موسوی مدافع با تجربه تیم ملی والیبال ایران در رده دوم بهترین مدافعان قرار گرفته تا همچنان با عملکرد خوب خود، در جمع ترین های مسابقات حضور داشته باشد.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در ادامه درخشش خود در صدر رده بندی بهترین پاسورها قرار دارد و همچنان این عنوان را از آن خود کرده است.

محمدرضا حضرت پور در جدول ترین ها در رده دوم بهترین دریافت کننده ها قرار دارد و میلاد عبادی پور نیز رتبه سوم را از آن خود کرده است تا ملی پوشان والیبال ایران همچنان چهره های درخشان جدول ترین ها باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غفور و معروف لیگ ملتهای والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را در زمین شماره ۲ باغ فردوس پیگیری می‌کند و شاگردان ژوزه مورایس خود را برای بازی با تراکتور در دیداری عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می‌کنند.

محمدجواد حسین نژاد که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و جدا از سایر بازیکنان نرم دوی و کار با توپ را دنبال می‌کند.

آریا یوسفی هم که به دلیل مصدومیت در دیدارهای اخیر سپاهان غایب بود، کماکان نمی‌تواند زردپوشان را همراهی کند و به بازی با تراکتور نخواهد رسید تا غیب این بازیکن جوان در اولین دیدار تیمش در سال ۱۴۰۳ قطعی شود.

پیام نیازمند هم به تمرینات بازگشته اما هنوز آمادگی ۱۰۰ درصدی پیدا نکرده است و از این رو کادر فنی این تیم نگاهی ویژه‌ای به نیما میرزازاد برای بازی با تراکتور دارد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6063895

دیگر خبرها

  • پایان هفته آرام و پایداردر مهاباد
  • هفته چهارم مارس؛ از داستان سیاره‌خواران فضایی تا قابلیت‌های درخشان هوش مصنوعی
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم