Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس به بازرسی مستمر مأموران بهداشت از واحد های عرضه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: ماه گذشته بیش از 240 متخلف این حوزه شناسایی و بسته به میزان تخلف جریمه شدند.به گزارش بلاغ،محمدرضا ترابی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس  گفت: شبکه بهداشت شهرستان فردیس در ماه گذشته سال جاری در راستای حفظ سلامت شهروندان بیش از چهار هزار بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس با اشاره به اینکه مراکزی که به صورت غیربهداشتی فعالیت داشتند شناسای و مشمول تذکر جدی شدند، اظهار کرد: در این راستا بیش از 240 مورد تخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند. همچنین برخی از متخلفین مشمول صدور اخطار شدند.

این مقام مسؤول افزود: در این مدت پس از سرکشی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان از مراکز، تعطیلی موقت 74 مرکز صورت گرفت و حدود هزار و 392 کارت بهداشت برای مراکز صادر شد.

ترابی با بیان اینکه نمونه برداری از 43 مورد مواد غذایی در شهر فردیس انجام شده است، بیان کرد: سنجش آب آشامیدنی از دیگر اقدامات شبکه بهداشت شهر فردیس بود که سنجش 132 نمونه از آب آشامیدنی صورت گرفته است و کلرسنجی آب آشامیدنی هزار و 88  مورد و سنجش با تجهیزات پرتابل 881 مورد بوده است.

این مقام مسؤول در ادامه از کشف و معدوم سازی بیش از سه هزار و 100  کیلوگرم مواد فاسد در شهرستان فردیس خبر داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان گفت: هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و ۴۸۰ لیتر روغن سوخته و چند بار مصرف در سطح این شهرستان کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

سوران ایوبی افزود: با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیرواگیر همزمان با نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط صورت گرفت.

ایوبی اظهارکرد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و امحاء و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده درسامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: همچنین در نوروز امسال پنج هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه های آبرسانی و پنج هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین جاری با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی ازطریق پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی