Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی مسائل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان یزد در طرح تابستانه 98 که در سالن جلسات مجموعه راه و ما برگزار شد با اشاره به شاخصه‌های حکمرانی خوب، تاکید کرد: با کاهش زمان پاسخگویی و فضای بوروکراسی اداری باید در جهت کسب رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان عدم تصمیم‌گیری‌های مناسب در جهت خدمت به مردم که توسط بعضی مسئولان به بهانه ورود سازمان بازرسی مطرح می شود را غیرموجه خواند و افزود: با توجه به صحبت‌های رئیس سازمان بازرسی استان مبنی بر همکاری نظارتی با پروژه‌های جمعی که خواست عمومی دارد، از پروژه های عمرانی که دارای شفافیت مالی و مجوزهای قانونی هستند حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: حمایت ما دلیلی بر عدم پاسخگویی و شفافیت دستگاه‎‌ها نسبت به مردم نیست و هیچ کارمند و مدیری حق ندارد با رفتارهای خود موجب بی‌اعتبار کردن دولت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه معاونت امور عمرانی استانداری تلاش کرده است تا در کارگروه زیربنایی استان در یک سال گذشته پاسخگویی را از حداقل یک سال به دو ماه کاهش دهد، تصریح کرد: در کمترین زمان حتی اگر جوابمان منفی است، پاسخگوی درخواست های مردم باشیم.

 

با هم‌اندیشی باید از تمام ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی و استانی استفاده کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح دلیل برگزاری جلسات هم‌اندیشی در سطح معاونت‌ها و ادارات ستادی شهرستان‌ها، گفت: با توجه به شرایط بودجه‌ در سال 98 در این جلسات به دنبال هم‌اندیشی در جهت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها موجود در قوانین و مقررات بودجه‌ ای هستیم.

صادقیان افزود: با توجه به وظیفه‌های کاری که در قبال مردم داریم و اهمیت مسئله راه بعنوان زیرساخت اساسی استان، از همه مدیران راه و شهرسازی می خواهم با تحلیل و بررسی همه شرایط اعتبارات استانی و ملی، پیگیر انجام امور مربوط حوزه خود باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ و وجود پروژه‌های نیمه تمام استان، اولویت پیگیری را با پروژه‌های بالا‌ی 60 درصد پیشرفت فیزیکی دانست تا اواخر سال‌ 98 به بهره برداری برسد.

 

به دنبال ایجاد گفتمان واحد در میان دستگاه‌های دولتی هستیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، با تشریح دستور استاندار یزد در جهت انسجام و گفتمان واحد میان دستگاه‌های دولتی در جهت انجام محوریت برنامه‌های سال ٩٨، تصریح کرد: با شناسایی طرح‌های دارای اولویت، پروژه‌هایی که امکان اشتغال‌زایی در بخش دولتی و خصوصی داشته باشند به عنوان محور اصلی پیگیری‌های ویژه استاندار و معاونین ایشان در سطح استان قرار دارد.

وی از مدیران استان و شهرستان‌ها خواست تا در راستای پروژه های دارای اولویت برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت پیگیری را انجام دهند.

صادقیان همچنین گفت: با برگزاری جلسات هم‌اندیشی متعدد در جهت بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های دولتی و خصوصی قدم برخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان سخنان خود، با اشاره به پیگیری طرح‌های اولویت‌دار، خطاب به مدیران شهرستان ها خاطرنشان کرد: در شهرستانها همچون پروژه‌های استان، با هماهنگی فرماندار و مدیران دستگاه‌ها پروژه‌های دارای اولویت شناسایی و در سفرها پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه راهداری و حمل و نقل جاده فرماندار معاون یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، گفت: بانک‌ها رویکرد مشتری محوری را به توسعه محوری تغییر دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک تجارت استان بوشهر با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل جنایتکار، اظهار داشت: این حماسه مهم و موفق شادمانی برای ملت ایران و جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا به دنبال داشت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب و هم‌افزایی مسئولان بوشهر و فارس در اجرا طرح‌های مشترک گفت: اکنون طرح‌های مهم و بزرگی از جمله خط ریلی شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه شیراز به بوشهر با تعامل مسئولان دو استان بوشهر و فارس در حال اجرا است و این تعامل نتایج قابل توجهی در تسریع این طرح‌ها داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خدمات و تلاش بانک تجارت استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه استان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در اجرا طرح‌های عمرانی همکاری و تعامل بانک‌ها و تخصیص منابع اعتباری بسیار مهم و بانک تجارت در این حوزه موفق عمل کرده است.

باستین با بیان اینکه در قانون بودجه ظرفیت‌های مهمی برای بانک‌ها برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیشران از جمله تکمیل زنجیره ارزش در امور کشاورزی، پرورش آبزیان، خرما، معادن و دیگر عرصه‌ها نیاز به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی است.

وی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها را بر اساس قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات تکلیفی در عرصه اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های تولیدی هر ساله به بانک‌ها ابلاغ می‌شود که در این عرصه بانک تجارت موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است بانک‌های استان بوشهر 50 درصد از منابع اعتباری خود را در اختیار بخش تولید قرار دهند و در عرصه مسئولیت اجتماعی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

باستین با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین منابع مالی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است اضافه کرد: حداقل یک سهم برای هر بانک برای طرح‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی تغییر رویکرد بانک‌ها در توسعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رویکرد جدید مورد انتظار از بانک‌ها این است که بانک‌ها از مشتری محوری به توسعه محوری تغییر رویکرد دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم با شرایط آسان افزود: برای رفاه و آسایش مردم در دریافت تسهیلات بانکی اقدامات لازم انجام شود و ضمن تکریم مردم فرایند پرداخت تسهیلات بانکی به بخش خصوصی به ویژه مردم آسان‌سازی شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی