Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ۴ تیرماه سالروز حماسه بی بدیل پد خندق اینفوگرافیکی را با همین مضمون تهیه و تدوین کرده است.

چهارمین روز از چهارمین ماه سال یادآور رشادت‌هایی است که گردان حضرت رسول (ص) و تیپ ۴۸ فتح در پد خندق انجام داد تا دشمن بعثی متحیر بماند که چگونه یک سپاه از ارتش عراق ۱۶ ساعت مقابل یک گردان زانو می‌زند و نمی‌تواند پیشروی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با نزدیک شدن به روز‌های پایانی خرداد ماه سال ۶۷ ماشین جنگی رژیم بعثی عراق بر حجم تحرکات خود افزود و در همین راستا در ۲۸ خرداد سال ۶۷ و پس از آن دشمن نیرو‌های خود را در جزایر مجنون تقویت کرد و به روشنی و بدون رعایت اصل غافلگیری دشمن قصد داشت تحرکات خود را نشان دهد تا با ایجاد رعب در نیرو‌های رزمنده ما ضریب موفقیتش را افزایش دهد.

در آن روز‌ها عراق دو هزار نفر نیروی نظامی در نزدیکی شهر بصره مستقر کرده بود تا در کوتاهترین مدت بتواند نیرو‌های عمل کننده اش را در جزایر مجنون تقویت و پشتیبانی کند. این تنها عراق نبود که داشت به سراغ ما می‌آمد بلکه ۳۶ کشور شرق و غرب و منطقه که دارای تسلیحات پیشرفته بودند آن روز ارتش عراق را از اول جنگ تا این روز همراهی می‌کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی بی‌بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری»

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد،میزبانی بی بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری».

نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد:از بیست و هشتم اسفند ماه تاکنون ۳۰ هزار نفر از حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه و بقعه متبرکه کاکامبارک علیه السلام زیارت کرده آمد.

۶۰ نیروی خدماتی در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی بی حکیمه (س) به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به دلیل حضور کودکان و نوجوانان در طول تعطیلات نوروزی در این بارگاه نورانی، چندین کلاس برای کودکان در ساعات مختلف تشکیل و هدایایی به آنها داده می‌شود.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1225432 برچسب‌ها عید نوروز

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی بی‌بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری»
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر