Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی، هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره مراکز برگزار کننده کلاس های تابستانی که از سوی وزارت آموزش و پرورش مجوز دارند اظهار کرد: اردوگاه‌ها، مدارس، کانو‌های فرهنگی تربیتی و چهار ارگان وابسته به سازمان دانش آموزی و همچنین سالن‌های ورزشی از طرف آموزش و پرورش مجوز برگزاری کلاس تابستانی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در صورت صدمه دیدن دانش آموزان بیمه به چه میزان هزینه درمان را پرداخت خواهد کرد بیان کرد: تمامی دانش آموزان بیمه هستند و تمام سقف بیمه به دانش آموزانی که در این کلاس ها آسیب ببینند پرداخت می شود.

وی در ادامه به میزان گفت: برای تابستان امسال ۳۰ هزار پایگاه تابستانی در نظر گرفته شده تا چهار میلیون دانش آموز تحت پوشش برنامه‌های مهارت محور قرار بگیرند.

لازم به ذکر است ثبت نام در کلاس های تابستانی از اول تیر ماه آغاز شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموز درمان فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد