Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه خواهان جذب اوساگونا بازیکن ذوب آهن هستید، اظهار کرد: ما با خیلی از بازیکنان مذاکره می‌کنیم، اما اسامی را تا زمانی که به توافق نهایی نرسیم اعلام نمی‌کنیم. البته بازیکنان آزاد مدنظر ماست و با کسانی که تحت قرارداد باشگاهشان هستند صحبت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنی بخواهیم در ابتدا با باشگاهش مذاکره می‌کنیم و بعد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

او درباره پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری به اوساگونا بازیکن ذوب آهن بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و ما چنین رقمی را به بازیکنی پیشنهاد ندادیم و قرارداد‌های معقول با بازیکنان جدید می‌بندیم.

تابش درباره ثبت قرارداد ۱۱ بازیکن سپاهان تصریح کرد: بله قرارداد ۱۱ بازیکن را در هیئت فوتبال ثبت کردیم. به هر حال قرارداد بازیکنان خود که اکثر آنها ستاره‌های لیگ هستند را تمدید کردیم و تعدادی بازیکن هم گرفتیم و ۲، ۳ بازیکن دیگر هم براساس اولویت سرمربی جذب می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت کی روش استنلی و کومان و اینکه مهاجم خارجی این تیم پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری برای تمدید قراردادش داده است، بیان کرد: کی روش استنلی و کومان قراردادشان به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند، اما آن‌ها در لیست قلعه نویی هستند و همه تلاش خود را می‌کنیم قراردادشان را تمدید کنیم.همچنین کی روش استنلی پیشنهاد ۷۰۰  هزار دلاری به ما برای تمدید قراردادش را نداده است. 

او درباره ناراحتی هواداران سپاهان از نحوه یارگیری این تیم خاطر نشان کرد: خیلی از هواداران و کارشناسان بر این موضوع صحه گذاشتند که بهترین بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات گرفتیم و به موقع هم با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود تمدید کردیم. در ابتدا قرارداد قلعه نویی سرمربی تیم خود را تمدید کردیم و بعد براساس کار کارشناسی بازیکن گرفتیم. هواداران واقعی سپاهان تایید می‌کنند که بازیکنان خوبی گرفتیم و تعدادی معدودی هستند که نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید:

سبد خرید سپاهان مملو از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال ایران

پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد

منصوری به سپاهان پیوست

انتهای پیام/

اظهارات تابش درباره اوساگونا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

به نقل از مهر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898614

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو