Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان از افتتاح پروژه مخزن بتنی زمینی ۳۰۰متر مکعبی آب شرب روستای مهدی آباد شهرستان علی آباد کتول به همت سپاه پاسداران خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیین افتتاح پروژه مخزن بتنی زمینی ۳۰۰متر مکعبی آب شرب روستای مهدی آباد شهرستان علی آباد کتول به همت سپاه پاسداران برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در این آییین  اظهار کرد: پیش بینی ساخت پروژه آبرسانی این روستا ۹۰ روز بود اما ۶۰ روزه ساخته شد و ۱۶۰ میلیون  تومان صرفه جویی شد.

وی افزود: عملی زیباتر از خدمت بی منت برای مردم عزیزمان نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه  با بیان اینکه  ما در سپاه پاسداران رسالت مان خدمت به مردم است، تصریح کرد: به تمام دوستان سفارش کرده ایم و می کنیم که اگر مردم در مقابل دری ایستاده اند که از شما تشکر کنند ، شما از در دیگر خارج شوید.

وی تاکید کرد: بنده از روز اول گفته ام  سه گروه ضد اسلام ، ضد انقلاب و معاند در سپاه جا ندارند در غیر این صورت در سپاه به روی همه باز است.

معروفی بیان کرد: کسی که مشکلات مردم را ببیند و از کنار آن به سادگی عبور کند انقلابی نیست.

وی خاطرنشان کرد: عده ای تازه متوجه شده اند که سد نرمآب اصل است و چه کمکی میتواند به استان ما بکند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه اذعان  کرد: شاه کلید و رمز ماندگاری تمام این اقدامات ، اخلاص در عمل است.

 

انتهای پیام/

 

5 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امامزاده شیخان که در مسیر ارتباطی ۱۳ روستای کوهستانی گردشگری دهنه محمدآباد کتول قرار دارد سالها با مشکل جمع آوری و حمل زباله مواجه بود و سرانجام با پیگیری رسانه ملی و کارگروه سلامت مشکل جمع آوری و حمل و دفع زباله در این منطقه برطرف شد.

همچنین به مناسبت هفته ملی زمین پاک و هفته سلامت با مشارکت دوستداران محیط زیست و دانش آموزان ؛ منطقه زیارتی امامزاده شیخان از زباله پاکسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند