Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه چهارم تیرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه از روز گذشته فرآیند ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها به صورت کاملا الکترونیک آغاز شده است، اظهار کرد: در ادوار گذشته موضوع غیرممکن بودن ثبت‌نام افراد غیر محلی در انتخابات شورایاری‌ها در سایر محلات همیشه مطرح بود و اکنون نیز با الکترونیکی شدن فرآیند انتخابات شورایاری‌ها این مشکل حل شده و دیگر جای نگرانی برای شهروندان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با اشاره به طراحی نقشه‌ای خاص برای تعیین محل سکونت و محل کار ثبت‌نام کنندگان گفت: در این نقشه‌ها افراد نمی‌توانند در محله‌های مختلف ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: شاهد بودیم که تنها ۱۱ درصد از شورایاران را زنان شکل دادند، بر همین اساس از زنان و جوانان برای نامزدی در انتخابات شورایاری‌ها دعوت می‌کنم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران