Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که بعضی از تولیدی های نان در شهرستان سراوان قیمت نان را افزایش داده اند که معاون برنامه ریزی فرمانداری سروان گفت قیمت نهایی نان رسما اعلام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون؛ نان در سفره غذایی ایرانی ها جزو خوراکی های ضروری و اصلی به شمار می رود و جایگاه ویژه ای میان ایرانیان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

در روزهای اخیر قیمت نان میان تولیدی های نان شهرستان دچار یک سردرگمی شده و هر نانوایی نان را به یک نرخ به فروش می رساند.
  برخی از تولیدی های نان با افزایش وزن چانه قیمت نان را نیز تغییر داده اما برخی دیگر در صورت عدم تغییر در وزن چانه فقط قیمت را تغییر داده و اما تعدادی هم با همان وزن و قیمت قبل نان را به فروش می رسانند.
  در این میان گلایه مردم شهرستان سراوان از دستگاه های نظارتی پا بر جاست و علاوه بر پایش دقیق تولیدی ها خواستار بالا بردن کیفیت نان در صورت افزایش قیمت نیز شدند.
  یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: کیفیت نان در سراوان بسیار پایین است به طوریکه اگر صبح نان خریداری شود، تا عصر کیفیت خود را از دست داده و به اجبار باید بار دیگر نان تهیه کرد.
  وی افزود: به تازگی قیمت نان در شهرستان تغییر کرده که از مسئولین میخواهیم در کنار افزایش قیمت نان در شهرستان به کیفیت نان توجه ویژه ای داشته باشند.
  سرپرست فرمانداری سراوان: خبازی های سراوان با ابزارهای نظارتی کنترل شوند علی رضا شهرکی سرپرست فرمانداری سراوان در جلسه کارگروه آرد و نان که در هفته جاری در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، گفت: خبازی های سطح شهرستان با ابزارهای نظارتی مناسب کنترل شوند تا سهمیه آن بر اساس پخت واقعی تعیین شود.   وی در ادامه خواستار بازنگری سهمیه ها جهت توزیع عادلانه  آرد حمایتی بر اساس جمعیت روستاها شد و افزود:  دولت در قبال تأمین آرد روستاهای فاقد خبازی بر اساس جمعیت مسئولیت دارد، بنابراین دستگاه های متولی باید در توزیع عادلانه آرد به مصرف کننده واقعی اهتمام داشته باشند.   سرپرست فرمانداری سراوان خاطر نشان کرد: در خصوص افزایش قیمت نان دبیرخانه استان هنوز دستورالعملی ابلاغ نکرده است و در صورت ابلاغ قابل اجرا خواهد بود تا خبازان نیز متحمل زیان نشوند. 

قیمت نهایی نان به طور رسمی اعلام نشده است

شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی فرمانداری سراوان با اشاره به تعیین قیمت جدید نان در استان، گفت: قیمت جدید نان طی یک صورت جلسه به شهرستان اعلام شده بود اما نیاز به بررسی بیشتر داشت که تا دو روز گذشته قیمت نهایی از سمت استانداری اعلام نشده است.

وی با بیان به اینه در جلسه کمیسیون آرد و نان شهرستان نیز مصوب شد به محض اعلام نهایی قیمت نان، در شهرستان نیز اجرایی شود، افزود: قیمت نهایی نان جهت اجرای نهایی در شهرستان رسما اعلام نشده است.

 معاون برنامه ریزی فرمانداری سراوان ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت آرد افزایش نداشته اما از طرف دیگر هزینه حمل و نیروی انسانی افزایش داشته  که این عوامل در افزایش قیمت نان تأثیر گذار بوده است.

 نصرتی با اشاره به اینکه قرار بود قیمت نان 10 درصد افزایش داشته باشد، خاطر نشان کرد: در کنار افزایش قیمت نان وزن چانه از 780 گرم  به 1300 گرم تغییر یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که وزن چانه و قیمت را کاهش دهیم تا خرید برای مردم راحت تر باشد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری سراوان با اشاره به کیفیت پایین نان در شهرستان گفت: سرپرست فرمانداری سراوان برای بهبود کیفیت نان به بازدید های ارگان های مربوطه تأکید داشته و با ایجاد فضای رقابتی انتظار می رود این مشکل نیز رفع شود.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،  رشته تکواندو از رشته‌های فعال و برتر شهرستان سراوان است که  توانسته جایگاهی در استان داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین هتل شهرستان نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود
  • همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • یارانه باید به دست مصرف کننده نهایی برسد
  • کمبود ذخایر خونی در سراوان
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی