Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران از شناسایی تعداد ۱۳۵ واحد دامپروری در راستای بررسی معضلات زیست محیطی مسیر فرودگاه بین‌المللی امام(ره) خبر داد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد رستگاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی واحدهای دامپروری اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار داشت: بررسی و پیگیری استشمام بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام(ره) از سال‌های گذشته در دستور کار پایش ویژه اداره حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکار استاندار تهران برای رفع بوی نامطبوع در حوالی فرودگاه امام خمینی(ره)ضرب‌الاجل 10 روزه استاندار تهران برای ساماندهی 5 کانون آلاینده بوی نامطبوع فرودگاه امامرئیس سازمان حفاظت محیط زیست: تا 2 سال آینده بوی نامطبوع جنوب تهران ریشه‌کن می‌شود

وی بیان کرد: براساس بررسی‌ها و اقدامات به عمل آمده یکی از کانون‌های بوی نامطبوع دامداری‌های واقع در مجتمع دام‌گستر است که شناسایی و ارزیابی عملکرد این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: هفته گذشته 135 واحد در این مجتمع شناسایی و اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند.

رستگاری تصریح کرد: به منظور جلوگیری و کنترل فعالیت واحدهای آلاینده و کاهش انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) عزم جدی وجود دارد و طبق قانون هوای پاک صاحبان صنایع ملزم به کنترل آلودگی در منشأ هستند و در صورت عدم اجرای آن در مهلت مقرر ضمن ممانعت از فعالیت آن‌ها موازین قانونی ملاک عمل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر عربستان برای نخستین بار در مراسم اعزام زوار ایرانی در فرودگاه حاضر شد و ضمن شرکت در مراسم بدرقه زائران، از ترمینال سلام و زیر ساخت‌های فرودگاه هم بازدید کرد.

کد خبر 846227 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هواپیما

دیگر خبرها

  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • علی سلاجقه: مالچ‌پاشی نفتی را برای همیشه از دستور کار خارج کرده‌ایم
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • مالچ‌پاشی نفتی را از دستور کار خارج کرده‌ایم