Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با تصمیم ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال فهرست 14 نفره تیم ایران برای حضور در رقابت های هفته پنجم لیگ ملت ها در کشور بلغارستان مشخص شد.

آقایان سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمد جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور فهرست 14 نفره ایران را در بلغارستان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی از روز جمعه و در کشور بلغارستان به مصاف حریفان خود خواهد رفت. برنامه تیم ملی در هفته پنجم به شرح زیر است:

جمعه 7 تیر ماه؛ ایران – صربستان

شنبه 8 تیرماه؛ ایران – بلغارستان

یکشنبه 9 تیرماه؛ ایران – آمریکا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی رقابت سرمربی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - دهم فروردین ماه - به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود. 

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری تهران مجموعه‌هایی هستند که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال
  • پوریا امیری بوکسور ایرانی راهی فینال شد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • ستاره تیم ملی والیبال ایران دلسرد شد؛ به هدفمان نرسیدیم
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال
  • مراسم نوروز در بلغارستان برگزار شد