Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال نمی خواهند پاتوسی را از دست بدهند.

طرفداری- با وجود اینکه مهلت باشگاه استقلال در توافق صورت گرفته در نیم فصل برای پرداخت پول رضایتنامه دائمی پاتوسی به پایان رسیده اما مسئولان این باشگاه همچنان به دنبال تامین رقم پول پاتوسی هستند.

به گزارش فارس،‌ چند روز پیش بود که کامران منزوی اعلام کرد هیات مدیره باشگاه استقلال برای حفظ پاتوسی به جمع بندی رسیده و باشگاه در تلاش است تا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را تامین کند اما از آنجا که در توافق صورت گرفته بین باشگاه استقلال و کیپ تاون استقلالی‌ها فقط تا روز گذشته فرصت داشتند پول رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کنند، حالا مسئولان این باشگاه به دنبال مذاکره جدید با این باشگاه آفریقایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته در نشست هیات مدیره، پیرامون پرداخت طلب دردسرساز پرو پجیچ به صحبت پرداخته و مقرر شد به هر شکلی مبلغ رضایتنامه پاتوسی را که کم هم نیست(حدود 300 هزار دلار) تامین کنند. از سوی دیگر این باشگاه در حال حاضر با بحران مالی برای تامین پیش پرداخت استراماچونی و همکارانش هم مواجه است. با همه این شرایط استقلالی‌ها قید پاتوسی را نزدند و خواستار حفظ این بازیکن هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد