Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@08:26:22 GMT

همه تلاش های سپاه پاسداران جهاد فی سبیل الله است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۸۳۴

همه تلاش های سپاه پاسداران جهاد فی سبیل الله است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با شورای فرماندهی تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مسائل دین عبارت است از موضع دینی، حال می خواهد در عمل یا در سخن و یا در سکوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انسان مومن و با دیانت در هر شغل و کاری که هست باید یک موضع و جایگاهی را بگیرد که در آن جایگاه، قلم، قدم، سکوت، خنده و کارش، به حق و تقوی کمک کند و با بصیرت و هوشیاری، حواسش جمع باشد تا اهل باطل از خنده، اخم، سکوت و حرفش سوء استفاده نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سمتگر نمی تواند ستمگری کند مگر با کمک دیگران، خاطر نشان کرد: ستمگر با یک سیلی عقب گرد می کند اما مشکل اینجاست که افرادی دور ستمگر جمع می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: دنیا پر از فرعون است که کاری از دستشان ساخته نیست اما کمک کننده های ظلمه دور آن ها را گرفته و کمک حالشان هستند.

وی با بیان اینکه بدتر از فرعونیان کسانی هستند که کارش را بزرگ می کنند، گفت: بدتر از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه کسانی هستند که به نفع آن ها یا حرف می زنند، یا سکوت می کنند یا سیاست بازی می کنند یا حزب بازی و روزنامه بازی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر کسی که می خواهد سخن و قدمی بردارد باید در راستای رضای حق باشد و این یعنی ایمان، افزود: ستون فقرات دین، مواضع، حب و بغض و تولی و تبری است، هرچه در این راستا تعبیر شود حقیقت دین است، لذا اگر فردی نماز بخواند اما قلبش با ظلمه باشد از همان‌هاست و با آن ها محشور خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: اخیرا مشاهده کردید که سیل عظیم جمعیت در انگلیس به پشتیبانی از  فلسطین فریاد می زنند و این یعنی اینکه آن ها نیز از ظلم خسته شده اند اما چرا استکباری جهانی از ظلم خسته نشده است؟

وی ادامه داد: استکبار جهانی در طی 70 سال در کشور فلسطین به هر نحوی مردم را به شهادت رسانده، برخی ها را آواره کرده، آن ها را محاصره و در گرسنگی نگه داشته است و هر روز برنامه ی جدیدی را پیاده می کند و اکنون نیز با نظر یک دیوانه سیاسی به عنوان معامله قرن اقداماتشان را به جلو می برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: این نامسلمانان زشت بدتر از کافر، یک عده از دور تنها نگاه می کنند و بی تفاوتند و یک عده نیز در بحرین برای امضای هر آنچه که ترامپ و صهیونیست ها  بخواهد، دور هم جمع شده اند، این اقدامات برای انسانیت مایه ننگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: متأسفانه در خود کشور ما نیز یک عده که خیلی بدتر از آن ها هستند با سکوت، صحبت، سیاست و روزنامه هایشان از صهیونیست ها ، آمریکا و انگلیس پشتیبانی می کنند و اگر رهنمودهای داهیانه امام راحل و همچنین رهبر انقلاب نبود این کشور را 24 ساعته به بیگانگان تحویل می دادند.

وی ادامه داد: کار و تلاش این افراد این است که مسائل را به یکدیگر گره بزنند، مردم را ناامید و بترسانند و به نفع بیگانگان حرف بزنند، اما در مقابل آن ها نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و همه اهل ایمان، و همچنین تفکر بسیجی، انقلابی، ایمانی و سیل عظیمی که همه آن خاشاک ها را کنار می زند حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سپاه بر اساس مسئولیت قانونی و تعهدی که دارد هرچند یک بار یک ضرب شصتی به دشمنان نشان می دهد و تا مدت ها آن ها را خفه می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: خوشبختانه در این جریانات اخیر فرمایشات رهبر انقلاب به گونه ای بود که نه تنها در داخل، بلکه در کشورهای مختلف و بر رهبران دنیا نیز تأثیر خود را گذاشت.

وی بیان کرد: همه ی تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد فی سبیل الله و مواضع اصلی دین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حافظ جان، مال، ناموس، استقلال و حیثیت ملت است، گفت: اقدامات سپاه بسیار شایسته و دلگرم کننده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: در اوایل انقلاب 98 درصد مردم خواستار اسلام بودند و اکنون نیز همان است اما توقعشان این است که اسلام را ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: در 40 سال گذشته مردم تمامی مشکلات را با انواع و اقسام بازی های سیاسی احزاب، گروه ها، دگر اندیشان و تصمیم سازها تحمل کردند و پای انقلابشان ایستادند و حرفشان نیز یکی است و آن اینکه هر چه رهبر انقلاب می فرمایند و این نعمت بسیار بزرگی است.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران
  • تنها بانویی که فرمانده‌ی سپاه پاسداران شد
  • (ویدیو) تکذیب احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران