Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از هدف گذاری این نهاد برای اعزام بیش از 50 هزار مددجوی سفر اولی به عتبات عالیات در سال 98 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی (ره) امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه درامور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار رئیس کمیته امداد با بیان گزارشی از امکانات و تسهیلات فراهم شده برای اعزام مددجویان تحت پوشش این نهاد به مشهد مقدس وعتبات عالیات، اظهار داشت: 35 هزار نفر از این افراد سال گذشته با کمک خیرین به عتبات اعزام شدند که این رقم برای امسال بیش از 50 هزار نفر هدف گذاری شده است.
وی افزود: بیش از 160 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد هم به زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف شدند که برخی برای بار اول بود که به مشهد مقدس مشرف می‌شدند.
فتاح گفت: زائرین در سفر به مشهد وعده‌های غذایی خود را مهمان حرم امام رضا (ع) بودند.
در ادامه این دیدار، رئیس کمیته امداد امام خمینی درباره موضوع انتقال گوشت قربانی زائران ایرانی حج 98 به کشور با نماینده، ولی فقیه در امور حج وزیارت گفتگو کرد و حجت الاسلام والمسلمین نواب از رایزنی با عربستان برای انتقال لاشه گوسفند‌های قربانی شده در حج امسال به ایران خبر داد و گفت: در مذاکرات این موضوع با طرف‌های ذی ربط مطرح شده است و پیگیری‌ها برای عملی شدن این خواسته ادامه دارد.
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیات با بیان اینکه انتظار داریم عربستان در انتقال گوشت قربانی حجاج ایرانی همراهی کند، افزود: هر سال قربانی حجاج پس از ذبح زیرنظر بانک توسعه اسلامی در عربستان و یا به کشور‌های دیگر به منظور بهره برداری نیازمندان ارسال می‌شود.
سرپرست حجاج ایرانی همچنین در باره مراحل ذبح قربانی حجاج و آماده کردن گوشت‌های آن برای بسته‌بندی و ارسال به شماری از کشور‌ها مطالبی بیان کرد.
فتاح همچنین گفت:: کمیته امداد امام آمادگی دارد محموله‌های گوشت را در ایران تحویل بگیرد و برای توزیع میان نیازمندان تحت پوشش این نهاد برنامه ریزی کند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب و فتاح همچنین ابراز امیدواری کردند امسال زائران ایرانی با عزت و در فضایی آرام به سرزمین وحی مشرف شوند و با حجی مقبول به کشور بازگردند.
درپایان این دیدار، نماینده، ولی فقیه در امور حج وزیارت اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام به عتبات عالیات و مشهد مقدس را اقدامی پسندیده توصیف کرد و گفت: در صورت هماهنگی با شرکت شمسا، امکان تامین غذای این افراد در آشپزخانه‌های مرکزی در نجف، کربلا و کاظمین وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین  سید احمدرضا شاهرخی بدین شرح است    

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با بصیرت و آینده نگری حضرت امام راحل عظیم الشأن، با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روند تکاملی انقلاب، و آینده نظام و کشور، با اتکال به عنایات ذات اقدس الهی، تضمین شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های عظیم آن در مهندسی افکار عمومی جهانیان و آگاهی بخشی به جامعه بشری و ایجاد گفتمان استکبار ستیزی و نفوذ به جغرافیای سلطه و استکبار‌، ضرورت تشکیل سپاه، برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را مضاعف نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای مبارک انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان بدست آورد.

 رشادتهای بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، کسب تجارب و نوآوری، مقابله با ناتوی فرهنگی، و جنگ نرم، حضور فعالانه در عرصه های جهادی، عمران، صنعت و آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد امنیت و آسایش میهن عزیز اسلامی، و نیز حفظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخیراً پیروزی در عملیات وعده صادق و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقامِ این نهاد مقدس، این روز را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران در کشور و استان لرستان،به ویژه سپاه حضرت ابوالفضل «علیه السلام» و جانبازان و ایثارگران و مجموعه فرماندهان، افسران و نیروهای کادر و سربازان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت می گویم، امید است در سایه توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و عمل به منویات نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای«مد ظله العالی» این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

 

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه