Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@19:21:35 GMT

نبیه بری دیدار با نماینده آمریکا را نپذیرفت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۹۸۵

نبیه بری دیدار با نماینده آمریکا را نپذیرفت

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پرونده مناقشه مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی پس از ورود به مرحله نوسان به دایره بحث در داخل لبنان بازگشته است. پیش از این دیوید ساترفیلد فرستاده آمریکایی قبل ازاینکه در آخرین دیدار خود اعلام کند که دشمن از موضع خود در وابستگی میان مرزهای خشکی و دریایی عقب نشینی کرده است، به لبنان اعلام کرده بود که تل آویو سازوکار لبنان رابه عنوان شرط مذاکره پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین چارچوب منابع گمانه زنی کردند که این عقب نشینی از سوی آمریکا است و نه رژیم صهیونیستی که به معامله قرن ارتباط دارد. شواهد نشان می دهد که دلیل درگیری ها برخی احزاب این است که به نظر می رسد سعد الحریری نخست وزیر لبنان از از اینکه نبیه بری رئیس پارلمان این کشور مسئولیت این پرونده را بر عهده گرفته ناراحت است؛ چراکه امیدوار بود که خودش این پرونده را بر عهده گرفته و آن را به عنوان هدیه ای به کوشنر تقدیم کند.

الاخبار همچنین گزارش داد که بری هرگز مجددا با ساترفیلد دیدار نخواهد کرد و از وی خواسته تا درباره موضع رژیم صهیونیستی نامه کتبی برای او ارسال کند؛ چرا که او معتقد است در حال حاضر برگزاری یک نشست باید با جدیت طرف های صهیونیستی و آمریکایی و به منظور آغاز اجرای مکانیزمی باشد که لبنان آن را تعیین کرده است. وی همچنین تاکید کرد که احتمال دارد که آمریکا از میل به ترسیم مرزها برگشته باشد، چرا که پروژه معامله قرن آمریکا را در مسیری قرار داده که مجبور است از مزارع شعبا و کفرشوبا کناره گیری کرده و جداشدن رژیم صهیونیستی از مرزهای دریایی و خشکی تحت حاکمیت لبنان را بپذیرد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6088099

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم