Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فردی که سرهنگ احمد ثمره حسینی را مورد اصابت گلوله قرار داده بود، دستگیر شد.

فرد شرور ساعتی پس از این حادثه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش دو قبضه سلاح کلاشنیکف، هشت تیغه خشاب حاوی ۲۳۴ فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری دو لول به همراه ۱۸۰ فشنگ شکاری و ۱۶۵ پوکه فشنگ شکاری ، دو فشنگ پرکن اسلحه شکاری، یک شوکر، دو  سینه خشاب کلاشنیکف، یک سینه خشاب اسلحه شکاری و یک قبضه شمشیر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در اجرای حکم دستگیری فردی شرور و سابقه‌دار، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند. با نزدیک شدن ماموران انتظامی به مخفیگاه این فرد شرور، متهم با یک قبضه سلاح گرم به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرد که سرهنگ احمد ثمره حسینی؛ فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ناحیه پهلو مجروح و بلافاصله به بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل منتقل شد.

اقدامات درمانی برای فرمانده انتظامی شهرستان زابل صورت گرفته و وضعیت عمومی او رضایت‌بخش است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد و گفت: در بازجویی‌های به‌عمل آمده علل و علت این اقدام این سه نفر خصومت شخصی ذکر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علی‌زاده با اشاره به دستگیری عاملان رعب و وحشت، اظهار داشت: حدوداً دو ماه گذشته سه نفر از افراد با حمله به یک مغازه آرایشگاه مردانه صاحب و یک نفر دیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی افزود: پس از اقدام رعب و وحشت و قدرت‌نمایی این افراد موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر در ادامه گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های میدانی با یک اقدام فنی پلیسی هر سه اوباش که سابقه کیفری نیز داشتند، دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: در بازجویی‌های به‌عمل آمده علل و علت این اقدام این سه نفر خصومت شخصی ذکر شده است.

علیزاده اضافه کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام‌شهر اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی را نخواهد داد و خط قرمز ما امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: از دادستان شهرستان به جهت حمایت‌های بی‌دریغشان از نیروی انتظامی که حافظان نظم و امنیت هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام