Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@08:16:41 GMT

نوبخت: باید نفت از بودجه خارج شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۱۱۷

نوبخت: باید نفت از بودجه خارج شود

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان برنامه با اشاره به اینکه ما می‌توانیم ۶۲ هزار میلیارد تومان بودجه را در بخش هزینه‌ها جابجا کنیم و ۷۶ هزار میلیارد تومان از منابع مختلف کمک بگیریم، گفت:توافق شد قبل از مطرح شدن طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا این موضوع در دولت مطرح شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: پرداخت به موقع حقوق کارکنان دولت و تخصیص بودجه به طرح‌های عمرانی در دستور کار جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت افزود: این جلسه مرتبط با شرایط فعلی کشور با توجه به اعمال شدیدترین تحریم‌ها بر علیه کشور ما برگزار شد.

وی گفت: برای این که حقوق همه کارکنان دولت سر وقت پرداخت شود و طرح‌های عمرانی را انجام دهیم حتماً نیاز به بودجه ریزی متناسب با شرایط فعلی کشور داریم به همین دلیل امروز همه وقت ستاد اقتصاد مقاومتی به این موضوع اختصاص یافت که چطور بودجه سال جاری را اصلاح کنیم و برای سال‌های آینده ساختار بودجه ریزی اصلاح شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: به همین منظور گزارشی ارائه شد که تا پایان سال ۹۸ بتوانیم منابع و مصارف را براساس پرداخت حقوق کارمندان و اجرای طرح‌های عمرانی با اولویت بندی انجام شود.

دکتر نوبخت گفت: ما می‌توانیم ۶۲ هزار میلیارد تومان بودجه را در بخش هزینه‌ها جابجا کنیم و ۷۶ هزار میلیارد تومان از منابع مختلف کمک بگیریم که همه این‌ها در جلسه امروز مطرح شد تا اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی تکلیف خود را بدانند و با سازمان برنامه و بودجه همکاری لازم را انجام دهند.

وی افزود: برای سال‌های آینده برای در امان ماندن از شوک‌ها و تکان‌هایی که هر از گاهی در اثر تغییر مصرف نفت و بنزین در جهان بوجود می‌آید باید این اقلام از بودجه خارج شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز ستاد فرماندهی توضیح داده شد که چطور در ۴ محور درآمد‌های پایدار، هزینه‌های کارآمد، ثبات اقتصادی و تقویت نهادی باید ۲۴ برنامه را اجرا کنیم که ۱۱ برنامه در سال جاری و ۱۳ برنامه برای سال آینده اجرا شود و چه همکاری‌هایی لازم است.

دکتر نوبخت افزود: توافق شد قبل از طرح در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا این موضوع در دولت مطرح شود.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: نوبخت بودجه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با انتشار عکس نوشتی احساسی در صفحه اینستاگرام خود سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این عکس نوشت درج شده:

«سپاه ، برای امنیت مردم،
مومنانه شکل گرفت و در آتش و خون،
عاشقانه راهی دفاعی مقدس شد،
و امروز همچنان پر صلابت و صبورانه
بر سر پیمان خود با شهدا ایستاده است...»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898060

دیگر خبرها

  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد