Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:07:12 GMT

کرمان کلکسیونی از تاریخ و فرهنگ است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۱۲۳

کرمان کلکسیونی از تاریخ و فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در آئین تقدیر از برترین اهداکنندگان اسناد در استان کرمان افزود: هیچ کس نسبت به ارزش اسناد اداری و تاریخی تردیدی ندارد و در اصل کار همه متفق القول هستند زیرا سند مهمترین عامل در تعیین هویت و سرگذشت هر قومی است.

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی نسبت به این حفظ و نگهداری اسناد اهتمام فراوانی شده است، تاکید کرد: همه به این جمع بندی رسیده اند که حفظ اسناد اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چه در این حوزه گام برداشته شود، جای خود رادارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به این مطلب که اسناد دو وجه همزمانی و درزمانی دارند، تاکید کرد: همزمانی به معنای آن است در یک روزگار چقدر استفاده از یک سند می توانیم داشته باشیم زیرا همه ما در هر روز باید از آنها استفاده کرده و حق خود را بگیریم و با تمام شدن زمان تاریخی اسناد، آنها به سندهای درزمانی و اسناد تاریخی تبدیل می شوند.

بصیری یادآور شد: قران کریم  تنها سندی است که دو وجه همزمانی و درزمانی را با هم دارد زیرا هم کارایی روزگار خود را داشته و هم کارایی تاریخی داشته و دارد.

وی تاکید کرد: در دنیای متمدن امروز هر چه کار مستندتر باشد، علمی تر است و هر چه بخواهیم کار دقیق تر باشد، استناد آن باید بیشتر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان ایران اسلامی معاون سیاسی امنیتی برنا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آگاه‌سازی کشاورزان از مزایای حدنگاری 

عباس ملکی معاون امور املاک و رئیس اداره حدنگار اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن بازدید از واحد ثبتی بردسیر در جریان اقدامات صورت گرفته در اجرای قانون تعیین تکلیف و قانون ساماندهی و وضعیت صدور اسناد کشاورزی قرار گرفت.

 ملکی در حاشیه این بازدید گفت: کلیه واحد‌ها بایستی در خصوص آگاه سازی مالکین اراضی کشاورزی و صدور اسناد حدنگار (تک‌برگ) تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این زمینه به رشد چشمگیر برسیم.

وی  افزود: صدور اسناد مالکیت، با فراهم کردن بستر دریافت تسهیلات بانکی به منظور بهره‌مندی از تجهیزات نوین کشاورزی نقش بسیار مهمی در جهش تولید بخش کشاورزی و تحقق شعار سال خواهد داشت و جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی در خصوص مزایای صدور اسناد رسمی مالکیت، نقش قابل توجهی در پیشبرد حدنگاری کشاورزی ایفا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • نگاهی بر سیر تاریخی شغل و زنان در جامعه
  • لزوم آگاه‌سازی کشاورزان از مزایای حدنگاری 
  • برنامه‌های یادروز سعدی در کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور