Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@06:50:17 GMT

31 نماد بورسي فعلا متوقف هستند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۲۲۸

31 نماد بورسي فعلا متوقف هستند

خبرگزاري آريا - 31نماد معاملاتي بورسي با پيام ناظر بازار و براساس مقررات بورس تا روز 3تير 98متوقف مانده‌اند.
به گزارش خبرگزاري آريا، برخي از نمادهاي معاملاتي شرکتهاي حاضر در بورس اوراق بهادار تهران براساس پيام ناظر بازار و طبق قوانين و مقررات موجود، مشمول توقف و يا تعليق نماد مي‌شوند.
به گفته مجيد نوروزي معاون ناشران و اعضاي بورس اوراق بهادار تهران از دلايل مهم توقف نمادها اين است که صورت‌هاي مالي حسابرسي شده شش ماهه شرکت‌هاي حاضر در بورس يا ارائه نمي‌شود و يا اينکه با تأخير قابل توجه ارائه مي‌شود که در مرحله اول دو ماه و سپس يک ماه ديگر فرصت داده مي‌شود و بعد از آن طبق مقررات بورس نماد معاملاتي آن شرکت متوقف مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراين آخرين فهرست نمادهاي متوقف بازار نرمال بورس که از سوي شرکت بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده، تا روز دوشنبه 3تيرماه 98تعداد 31نماد بورسي متوقف بودند که قديمي‌ترين نماد متوقف به نام آ کنتور1مربوط به شرکت کنتورسازي ايران بوده که در بازار اول حضور دارد و تعليق نماد معاملاتي آن از 13شهريور 95صورت گرفته است.
به گفته صحرايي مدير عامل بورس تهران باز شدن نماد آکنتور به شرط اجازه مقام قضايي بعد از رسيدگي به پرونده در دادگاه است.
همچنين نماد ختور1مربوط به رادياتورسازي ايران در بازار دوم به دليل برگزاري مجمع از 29خرداد 98متوقف است.
نماد هاي‌وب1مربوط به داده گستر عصر نوين در بازار دوم به علت افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف همچنان از 22خرداد 98متوقف است.
همچنين نماد بانک انصار (وانصار 1) که در بازار اول نرمال حضور داشت، به خاطر مصوبه سران سه قوه مبني بر ادغام بانک‌هاي نيروهاي مسلح در بانک سپه از 6مرداد 97متوقف است و دارندگان سهام وانصار طبق اطلاعيه اعلام شده بايد سهام در اختيار خود را به قيمت اعلام شده بفروشند.
به گزارش فارس، نماد وليز1مربوط به ليزينگ ايران در بازار اول بورس به خاطر برگزاري مجمع عمومي سالانه از 21خرداد امسال متوقف است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

بازار سرمایه در روز‌های اخیر و پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک، روند رو به رشدی را آغاز کرده است و امروز برای چهارمین روز متوالی بازار بورس مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش ۳۹۲۱ واحد به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن هم با افزایش ۴۳۲۱ واحد در عدد ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۷۳ هزار معامله در بورس به ارزش ۵۵۲۵ میلیارد تومان انجام شد.

بوعلی، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که به جز فولاد دو نماد دیگر مثبت شدند.

از نماد‌های پرتراکنش می‌توان به ذوب، کاما و فولاد اشاره کرد.

روز دوشنبه فرابورس ایران نیز رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل فرابورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۹ واحد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید.

بیش از ۲۰۶ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۳۹۶ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، آریان و هرمز از نماد‌های تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند همچنین کرمان، فور و فصبا از نماد‌های پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد