Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:38:07 GMT

فرار پادشاه کوکائین میلان از زندان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۲۴۹

فرار پادشاه کوکائین میلان از زندان

رئیس سازمان‌یافته‌ترین باند مافیایی در ایتالیا توانست از زندانی در اوروگوئه فرار کند.

به گزارش ایسنا، رئیس این باند مافیایی ایتالیا که با عنوان «پادشاه کوکائین میلان» شناخته می‌شود توانست از شکاف ایجاد شده در سقف بازداشتگاه فرار کند. قرار بوده این متهم از اوروگوئه به ایتالیا بازگردانده شود.

«روکو مورابیتو» ۵۳ ساله که رئیس یکی از سازمان‌یافته‌ترین باندهای تبهکار ایتالیاست توانست از حفره‌ای که در سقف ساختمان ایجاد شده بود از زندانی در «مونته‌ویدئو» پایتخت اوروگوئه متواری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سه زندانی دیگر که در صف انتظار برای بازگشت به برزیل و آرژانتین بودند موفق شدند با مورابیتو فرار کنند.

رئیس باند مافیایی ایتالیا که مدت ۲۳ سال متواری بوده در سپتامبر ۲۰۱۷ در هتل مجللی در مونته‌ویدئو دستگیر شد.

به گزارش روزنامه گاردین، وزارت کشور ایتالیا اعلام کرده‌ است: فرار متهمی همچون مورابیتو از زندانی در اوروگوئه در حالیکه در انتظار بازگرداندن به ایتالیا بوده غیر قابل قبول است و لازم است دولت این کشور در این رابطه توضیح دهد. همچنین تلاش‌ها برای یافتن او ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرار از زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت