Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر در بهار امسال کشف شده است.

سردار «غلامعباس غلامزاده» امروز (سه شنبه ۴ تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: در بهار امسال ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و دستگیری قاچاقچیان یکی از وظایف مهم نیروهای انتظامی است.

 

وی حضور مامورین نیروی انتظامی در سطح استان و حضور به موقع در صحنه برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان را از دیگر وظایف مامورین نیروی انتظامی استان است.

 

سردار غلامزاده گفت: در بهار امسال ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

 

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری به خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان اشاره و ابراز کرد: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز از دیگر وظایف نیروی انتظامی است.

 

وی با اشاره به اینکه نقاط آلوده زیادی در سطح استان پاکسازی شده است افزود: با حضور مامورین نیروی انتظامی از ابتدای امسال ۲۰ نقطه از نقاط آلوده استان پاکسازی شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اوقات فراغت خطبه نماز جمعه نماز جمعه مسجد بیرجند اردبیل مجلس قاچاقچیان کشف مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • بهار بارانی سودجان از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز