Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:سیلاب اخیر در استان قزوین که منجر به طغیان رودخانه ها و خساراتی به شهرها و روستاها شد میزان آمادگی مدیریت بحران را برای مقابله با بلایایی طبیعی محک زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی در حاشیه دیدار با اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که به منظور ارائه گزارش عملکرد، فعالیت های انجام گرفته در راستای جبران خسارات، مراحل اجرای مصوبات قرارگاه سیلاب، پیگیری بودجه برای تسویه بدهی به بخش خصوصی و… صورت گرفت، اظهار داشت: وقوع سیلاب اخیر در کشور به‌رغم خسارات و تلفاتی که به همراه داشت، میدان آزمون و محک بزرگی برای سنجش آمادگی و قدرت مدیریت در مخاطرات برای مدیران، کارشناسان و دستگاه های متولی بود و درس های بزرگی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی افزود: دستاوردها و تجربیات زیادی در این خصوص به دست آمده است که باید فرصت و امکان مناسبی برای به اشتراک گذاردن آنها فراهم شود.

وی یادآور شد: در همین راستا همایشی با عنوان ارائه دستاوردها و تجربیات سیل فروردین ۹۸ با دعوت از مدیران مرتبط در امر مدیریت بحران از سراسر کشور، در استان قزوین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین بخش خصوصی سیل مدیریت بحران معاون وزیر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیرو‌های راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد