Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت  در واکنش به دستگیری5 هنجارشکن در پارک پلیس تهرانپارس و فیلمی که از درگیری مامور  با یکی از هنجارشکنان در فضای مجازی منتشر شد اظهار داشت: براساس تماس جمعی از شهروندان که در آن پارک مشغول تفریح بودند در ساعت 16:30 اول تیر مامور پلیس 110 به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور مامور مشخص شد که عده‌ای جوان که حالت عادی نداشتند رفتارهای هنجارشکنانه و ناشایست که غیرقابل تحمل برای خانواده‌ها بود مرتکب شده و شئونات را زیر پا گذاشتند که درنهایت طی تماس مامور جانشین کلانتری، چند نفر از ماموران به محل اعزام شدند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: در گام اول جانشین کلانتری به صورت دوستانه و محترمانه به این افراد تذکر داد تا از رفتار ناهنجار خود دست بردارند که متاسفانه این افراد اقدام به توهین،‌فحاشی و پرخاشگری کرده و حتی به مامور پلیس نیز حمله‌ور شده و به صورت مامور نیز سیلی زدند. 

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: همکاران بلافاصله درخواست کمک می‌کنند اما این افراد شروع به سر و صدا و جوسازی می‌کنند و درنهایت سه مرد و دو زن در جریان این موضوع  دستگیر می‌شوند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: با گذشت 48 ساعت از ماموریت دو نفر از همکاران پلیس از جمله جانشین کلانتری و مامور از مسئولیت خود عزل شده و هم  اکنون در بازداشت هستند تا به رفتار خارج از عرف آنها رسیدگی شود. 

وی با تاکید با این مطلب که جانشین کلانتری از افسران خوب ناجا است گفت: ماموران پلیس ابتدا محترمانه به این افراد تذکر دادند اما هنجارشکنان که کشف حجاب کامل کرده بودند به رفتارهای ناشایست خود ادامه دادند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت جرم 5 دختر و پسر دستگیر شده را کشف حجاب، هنجارشکنی و برخورد توهین‌آمیز با پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: این 5 نفر هنوز در بازداشت پلیس هستند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند

سردار وحید مجید در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصد‌های تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده‌اند دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان به مرجع قضایی ارجاع شده است.

مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا است، افزود: برابر رصد‌های صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است. تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچگونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نشده است، گفت: یکی از شگرد‌های این افراد واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته است.

رئیس پلیس فتای فراجا خاطرنشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع می‌کنند، لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد