Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم شهرخودرو مشهد می گوید قطعاً تیم شهرخودرو توانایی موفقیت و حتی صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

طرفداری - حمید مطهری در خصوص حضورش در تیم شهرخودرو و همکاری با یحیی گل‌ محمدی در این تیم گفت:‌

بعد از اینکه کار ما با باشگاه نساجی به پایان رسید، چند پیشنهاد به من شد اما پس از تماس آقای گل‌محمدی در نهایت تصمیم گرفتم که به تیم شهرخودرو ملحق شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلباً دوست داشتم که در این تیم و با آقای گل‌محمدی همکاری کنم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد. پیش از این هم با داود فنایی همکار بودم و آنها به من لطف داشتند که چنین پیشنهادی به من دادند. من هم با جان و دل این مسئله را پذیرفتم و خوشحالم که در فصل آینده در این تیم حضور خواهم داشت. 

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سؤال که چه زمان به تمرینات شهرخودرو اضافه می‌شود، افزود:

می‌دانید که این روزها در کلاس‌های پیشرفته مربی‌گری فوتبال حضور دارم و هر روز از 7 صبح تا 7 شب درگیر این کلاس‌ها هستیم، اما با آقای گل‌محمدی هماهنگ کردم و قرار است بعد از پایان این کلاس‌ها و هفته آینده به تمرینات این تیم در مشهد اضافه شوم. 

مربی جدید تیم شهرخودرو درباره اینکه چه شد بعد از 5 سال از کادر فنی مجید جلالی جدا شد، افزود:‌

می‌دانید که من در 5 سال اخیر با آقای جلالی همکاری خیلی خوبی داشتم، اما او امسال جایی مشغول نبود. من الفبای مربی‌گری را در کنار آقای جلالی یاد گرفتم و او همیشه حمایت‌های خیلی خوبی از من می‌کرد. من هم همیشه با او صادقانه کار کردم و نسبت به آقای جلالی متعهد و وفادار بودم. خود آقای جلالی به من گفت من امسال در تیمی نیستم و تو جوانی و باید کار کنی تا تجربه کسب کنی. من بعد از مشورت با آقای جلالی به پیشنهاد شهرخودرو پاسخ دادم و خود آقای جلالی از این تیم و آقای گل‌محمدی تعریف و تمجید زیادی کرد.الان هم خیلی خوشحال هستم که به مشهد می‌روم و کار کردن در این شهر که امام رضا (ع) را در خود دارد، یک توفیق می‌خواهد. من در پرسپولیس با‌ آقای گل‌محمدی همبازی بودم و در صبا هم به عنوان دستیار او کار می‌کردم و کاملاً از روحیات و اخلاق هم شناخت داریم. امیدوارم که بتوانم به او و تیم شهرخودرو کمک کنم و عملکرد خوبی داشته باشیم. 

مطهری درباره وضعیت شهرخودرو تصریح کرد:

نه اینکه الان به این تیم پیوستم بلکه من حتی سال گذشته هم در مصاحبه‌هایی از مدل فوتبال بازی کردن این تیم حمایت کردم و مصاحبه‌های من موجود است که بارها گفته بودم این تیم پدیده لیگ است چرا که مدل فوتبالی که ارائه می‌داد، بسیار خوب بود. حالا هم امیدوارم که با حمایت‌های مالک باشگاه و زحمات کادر فنی و همچنین بازیکنان بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی هم بگیریم. من در جلسه‌ای که با آقای حمیداوی داشتم واقعاً از نگاه کارشناسانه او لذت بردم و خیلی زود به توافق رسیدیم.

مربی جدید تیم شهرخودرو در پاسخ به این سؤال که این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد،‌ افزود:

قطعاً این تیم توانایی موفقیت و حتی صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در رأس این تیم آقای حمیداوی و آقای گل‌محمدی هستند و مطمئناً با تلاش بازیکنان می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی برسیم. 

باید دست به دست هم داد تا نتایج خوبی گرفت. تیم شهرخودرو پتانسیل خیلی خوبی دارد و همه تلاش ما این است که مردم مشهد را خوشحال کنیم.شهرخودرو فصل گذشته هم تیم خیلی خوبی بود و باید تلاش کنیم تا از این هم بهتر شویم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار ویژه کاشان معرفی شد

مراسم معارفه حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان سه شنبه _چهارم اردیبشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار می‌شود.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که در تیرماه ۱۴۰۱ به عنوان فرماندار کاشان فعالیت خود را آغاز کرد و حدود ۲ سال است در کاشان در جایگاه مقام اول دولت خدمت می‌کرد تقدیر به عمل می‌آید و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از جمله دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747010

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • ببینید | اشک و بغض حمید محمدی هنگام خواندن یک خبر بد روی آنتن زنده
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم