Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:44:14 GMT

آموزش رازداری در «سلام زندگی» رادیو معارف

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۵۹۲

آموزش رازداری در «سلام زندگی» رادیو معارف

برنامه زنده «سلام زندگی» با محور تبیین اهمیت حفظ اسرار خانوادگی در رضایت‌مندی از زندگی از امروز روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حفظ اسرار خانوادگی و حل کردن مشکلات در چارچوب خانه و جلوگیری از باخبر شدن نزدیکان از مسائل و اسرار خانوادگی، از جمله صفات متعالی و زیبای یک خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا برنامه «سلام زندگی» که با هدف بررسی الگوی اسلامی ایرانی خانواده طراحی و تولید می شود از امروز (سه شنبه، چهارم تیر ۹۸) به تبیین اهمیت حفظ اسرار خانوادگی و نقش آن در رضایت مندی بین همسران خواهد پرداخت.


برنامه «سلام زندگی» به همت گروه فرهنگ و جامعه طراحی و تولید می شود که تهیه و سردبیری این برنامه را اعظم ایرانی و اجرای آن را محمد جواد محمدی برعهده دارد.


این برنامه سه شنبه تا پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ به طور زنده از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز مجلس بیرجند اردبیل مسجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد سلام زندگی رادیو معارف خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی