Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@15:03:32 GMT

آتش‌نشانی نیروی جدید استخدام می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۶۵۱

آتش‌نشانی نیروی جدید استخدام می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زنجان در خصوص کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی گفت: برابر استانداردها هر شهری باید مجهز به تجهیزات پیشرفته  از جمله نردبان‌های 55 متری باشد که این نردبان‌ها ویژه ساختمان‌هایی با تعداد طبقات بیش از 17 طبقه هستند ولی متاسفانه با کمبود بودجه و وجود تحریم‌ها هنوز این نردبان برای آتش نشانی زنجان تهیه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام حوزه آتش نشانی با اشاره به اینکه بلندترین نردبان آتش نشانی در زنجان حدود 32 متر است، خاطر نشان کرد: تجهیزات آتش نشانی زنجان قدیمی است و نیاز به تجهیزات جدید داریم که به دستور شهردار زنجان بعضی اقلام ضروری آتش نشانی در زمان مدیریت قبلی خریداری شده است. البته پیگیر هستیم که این تجهیزات متناسب با نیازهای سازمان، در سطح دنیا شناخته شده و دارای استانداردهای لازم باشند.

امیرفضلی افزود: بیشترمسئولیت‌ها در این سازمان برعهده نیروهای متخصص است که با از خودگذشتگی تمام، به مردم خدمات رسانی می کنند و 24 ساعته در خدمت شهروندان هستند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به ایستگاه‌های آتش نشانی موجود در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت 500 هزار نفری باید 8 ایستگاه در زنجان  وجود داشته باشد که در حال حاضر 6 ایستگاه وجود دارد.

البته ایستگاه هفتم که در گلشهرکاظمیه احداث می‌شود در حال انتخاب پیمانکار و تجهیز است.

 ایستگاه هشتم نیز در منطقه اسلام آباد در نظر گرفته شده است که به محض تخصیص زمین از سوی  شهرداری ایستگاه احداث خواهد شد و بودجه آن نیز از محل باز آفرینی شهری هزینه خواهد شد.

وی اشاره نمود که: نرم جهانی رسیدن به محل حادثه  5 دقیقه است ما به این نرم نزدیک هستیم وحتی بعضی مواقع از نرم جهانی هم بهتر بودیم و گاهی به 4 تا 4.5 دقیقه هم رسیده است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استخدام سرپرست سازمان آتش نشانی نیروی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی را دارد

مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهر تهران گفت: متاسفانه ما در بین ۱۰ کلان شهر دنیا، بالاترین میزان ایستگاه ها را داریم زیرا ناایمنی های بسیاری در شهر وجود دارد و ما مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم.

به گزارش ایسنا، قدرت اله محمدی در مراسم کلنگ زنی ایستگاه جدید آتش نشانی در محله نواب گفت: ۲۵ سال است که دوستان‌ ما در شهرداری قصد ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی جدید را داشتند که بالاخره امروز این امر محقق شد.

وی با اشاره به اینکه نمی دانم از افتتاح ایستگاه جدید آتش نشانی خوشحال باشم یا نه،  افزود: متاسفانه ما در بین ۱۰ کلانشهر دنیا، بالاترین میزان ایستگاه ها را داریم و هنوز نیز باید به ساخت ایستگاه های جدید مشغول باشیم؛  زیرا ناایمنی های بسیاری در شهر ما وجود دارد و ما مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: اگر همه مردم و ارگان ها به اهمیت ایمنی پی ببرند و مسائل ایمنی را در محل کار و زندگی خود رعایت کنند ما کمتر به ساخت ایستگاه جدید روی می آوریم اما برای اینکه یک ثانیه زودتر به حادثه برسیم مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم تا جان و مال مردم را حفط کنیم.

وی افزود: در ۲۸ اسفند سال گذشته یک ساختمان در ولیعصر آتش گرفت و خانواده ای گرفتار آتش شده بود. این خانواده یک دوقلوی ۶ ماهه و یک فرزند ۴ ساله داشتند که  همکاران من از آتش و دود نجات دادند. به گفته پدر این خانواده دود همه جا را گرفته بود و من تصور نمی کردم کسی از پنجره برای نجات ما بیاید اما آتش نشانان ما را نجات دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: این ثانیه ها خیلی مهم است و اگر چند ثانیه دیرتر همکاران ما رسیده بودند معلوم نبود چقدر این کودکان در دود دوام می آوردند.

محمدی گفت: در حاشیه اتوبان نواب مشکلات زیادی وجود دارد و این سازمان برای رفع این مشکلات ایمنی ایجاد شده است. ما احساس کردیم که با ایجاد ایستگاه جدید می‌توانیم بهتر خدمات ارائه دهیم و اگر شهردار جدید منطقه نبود معلوم نبود این ایستگاه چندسال دیگر افتتاح می شد.

وی با اشاره به اهمیت وجود نردبان افزود: در این منطقه نردبان آتش نشانی نداریم زیرا محلی برای استقرار آن در منطقه نداشتیم اما با ایجاد این ایستگاه، نردبان در آن استقرار می‌شود و عملیات نجات نیز سریع‌تر و بهتر انجام‌ می‌شود.

وی افزود: سازمان آتش نشانی بیشتر از ۳۰ نوع خدمت رایگان به مردم ارائه می دهد و فقط کار سازمان به اطفای حریق محدود نمی شود و امیدوارم نیروهای آتش نشان ۲۴ ساعت در شیفت خود را بخوابند و هیچ حادثه ای در شهر رخ ندهد که نیاز به حضور ما باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: انشالله در سال جدید همین‌ جمع برای افتتاح این ایستگاه دوباره دور هم جمع شویم و ساخت این ایستگاه طولانی نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • تهران در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی را دارد
  • آتش‌نشانی قم به تجهیزات امدادرسانی در ترافیک مجهز می‌شود