Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:32:47 GMT

رونق کسب و کار با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۶۵۸

رونق کسب و کار با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارید یا چنین فروشگاهی را تاسیس کرده‌اید یکی از ابزارهایی که به رونق فروشگاه شما کمک می‌کند، اپلیکیشن فروشگاهی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستا، داشتن اپلیکیشن فروشگاهی و درخواست طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از آن مواردی است که امروزه بسیار شنیده می‌شود و افراد با کسب و کارهای مختلف قصد طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود و راه‌اندازی فروش اینترنتی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش اینترنتی ۷۰ درصد از درآمدهای دنیای فناوری اطلاعات را بر عهده دارد و جز معدود بخش‌هایی از فناوری اطلاعات است که باوجود فعالان بسیار زیاد این حوزه همه از سود مناسب و سرشاری برخوردار می‌شوند.

باوجود رقبای بزرگ فروش اینترنتی می‌شود رقابت کرد؟

پاسخ کوتاه بله است اما پاسخ بلند: با بررسی مدل‌های خارجی فروش اینترنتی به این نتیجه می‌رسیم که نه‌تنها طراحی اپلیکیشن فروشگاهی باوجود رقبا کاری اشتباه نیست و به نتیجه می‌رسد بلکه هرچقدر شما به‌صورت اختصاصی بر روی محصولات خودکار کنید و همچون برندهای بزرگ بر روی فروش تمامی محصولات تمرکز نکنید موفق‌ترید!

خب بگذارید ابتدا با همان نمونه‌های خارجی توضیح را شروع کنم، با مشاهده نمونه‌های فروش اینترنتی در کشورهای پیشرفته، دیده می‌شود فروشگاه‌های بزرگ با محصولات متنوعی که دارند عرصه را به فروشگاه‌های اختصاصی می‌بازند علت نیز ساده است فروشگاه تخصصی ویژگی‌هایی دارند که فروشگاه‌های بزرگ از آن محروم‌اند مانند:

- هزینه‌ی تمام‌شده پایین

- هزینه‌ی سر بار پایین

- مشاوره اختصاصی حول محصولات

- داشتن تنوع بیشتر حول آن دسته‌بندی‌های انتخابی فروشگاه

- چابکی و سرعت عمل بالاتر

- تجربه کاربری و داشتن ویژگی‌های کاربری حول نوع محصول

نحوه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios

گام اول: مشخص کردن ایده و مزیت‌های آن

در ابتدای امر شما باید ویژگی‌ها و مزیت‌های فروشگاهی اینترنتی خود را نسبت به سایر اپلیکیشن‌های فروشگاهی مشخص نمائید، این مزایا هرچقدر مهم‌تر و تأثیر گذار تر باشند اثر بیشتری در سرعت رشد شما خواهند داشت در طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی سهل کردن هر چه بیشتر خرید کاربر و کمک بیشتر در راهنمایی خرید او و آسانی فرآیند خرید مواردی است که بسیار مؤثر در افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد بود.

گام دوم: مشخص کردن طرح (تولید وایرفریم)

بعدازآنکه شما مزیت‌ها و قابلیت‌های کلی نرم‌افزار خود را مشخص کردید یا خودتان دست‌به‌کار شده و با قلم به‌طور کامل جزئیات اپلیکیشن خود را بر روی برگه پیاده‌سازی می‌کنید و یا آنکه برای انجام هر چه اصولی‌تر این کار با یک شرکت طراحی اپلیکیشن تماس گرفته و با آنان قرار ملاقات می‌گذارید تا آنان طراحی وایرفریم طرح شما را بر عهده بگیرند.

گام سوم: طراحی طرح گرافیکی اولیه

در این گام تیم طراحی تجربه کاربری و ظاهر یا همان تیم ui/ux طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین شما را بر عهده می‌گیرند و شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی شما می‌کند.

گام چهارم: پیاده‌سازی ظاهر اپلیکیشن فروشگاهی

در این مرحله ظاهر گرافیکی اپلیکیشن به‌صورت کد زنی کاملاً منطبق بر ظاهر طراحی‌شده اولیه آن طراحی خواهد گشت. بعدازآنکه وب‌سایت به‌صورت کامل پیاده‌سازی شد و تست تجربه کاربری گرفت نوبت به برنامه‌نویسی back-end نرم‌افزار فروشگاه اینترنتی می‌رسد.

گام پنجم: برنامه‌نویسی back-end اپلیکیشن

در این مرحله ابتدای امر تیم برنامه‌نویسی دیتابیس نرم‌افزار را متناسب با ظاهر و اطلاعات و جزئیات آن طراحی می‌کنند و بعد از آن روابط میان آن‌ها را مشخص کرده و سپس شروع به api نویسی های نرم‌افزار برای پویا و داینامیک سازی برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید شما می‌کنند.

گام ششم: خروجی نهایی و عرضه

بعدازآنکه ساخت اپلیکیشن فروشگاه شما به پایان رسید. نوبت به تست نرم‌افزار در حالات مختلف است نرم‌افزار بر اساس تعداد کاربر و حالات مختلف تست شده و بعدازآن تست و ایرادات آن رفع شد.

شرکت نرم‌افزار ویستا - ارائه خدمات طراحی و برنامه‌نویسی

در راستای پاسخگویی به این نیاز شرکت جوان فکران داده گستر، ویستا اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به‌صورت حرفه‌ای کرده است. استفاده از تیمی جوان و بروزترین متود طراحی و برنامه‌نویسی از ویژگی‌های بارز تیم ویستا می‌باشد.

ازجمله ویژگی‌های مطرح و مهم ویستا در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین

هزینه تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌تواند یک امر مهم در انتخاب و تصمیم شما باشد ولی همه می‌دانیم که ملاک اصلی طراحی یک اپلیکیشن حرفه‌ای هزینه انجام آن نیست بلکه کیفیت مهمترین نقش را ایفا می کن. هر شخص و شرکتی می‌تواند خود را به عنوان طراح اپلیکیشن معرفی کند اما فقط یک شرکت حرفه‌ای می‌تواند اپلیکیشن حرفه‌ای و کارآمد شما را طراحی و اجرا کند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

پکیج ویژه ویستا برای ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی:

بدون شک تعرفه و کیفیت دو عامل مهمی هستند که در انتخاب مشتریان تأثیر بسیاری زیادی خواهد گذاشت. تیم ویستا در راستای پاسخگویی به این نیاز، اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی در سیستم‌عامل اندروید به‌صورت کامل و همچنین طراحی وب‌سایت فروشگاهی همگام شما کرده تا مشتریان بتوانند قدرت انتخاب بیشتری همراه با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی + طراحی وب‌سایت حرفه‌ای + پشتیبانی ۱ ساله رایگان:

۹.۵۰۰.۰۰ تومان

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات درباره ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با شماره ۸۸۵۵۰۴۱۱ -۰۲۱ با ما تماس بگیرید.

تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، او دراین‌باره به خبرنگاران گفت: «پیش‌ازاین دو بار این درخواست را به کارگروه بردیم. پیش از پایان سال هم برای بار سوم بردیم و قرار شد مجدداً بررسی شود. امیدواریم در جلسه هفته بعد دوستان همراهی کنند که این اتفاق بیفتد.»

وزیر ارتباطات در مورد نقش دولت در این کمیته نیز توضیح داد: «کارگروه ۱۲+۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضو صاحب رأی به علاوه مرکز ملی فضای مجازی. وزارت ارتباطات هم یک عضو از این ۱۳ عضو است و دولت هم ۶ رأی دارد. اکثریت با نمایندگان دولت نیست، پس باید به‌صورت جمعی تصمیم گرفته شود.»

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست

پیش ‌از این، در تیرماه ۱۴۰۲، وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که کمیته فیلترینگ درخواست بازگشایی گوگل‌پلی را رد کرده است.

کد خبر 846886 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات شرکت گوگل عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات فيلترينگ اینترنت

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره