Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-30@03:58:35 GMT

10 تا از سریع ترین ماشین های جهان (بخش اول)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۶۶۶

10 تا از سریع ترین ماشین های جهان (بخش اول)

یکی از ویژگی هایی که خریداران زمان خرید خودرو به آن توجه می کنند، سرعت است. سرعت برای طرفداران آدرنالین، مثل مخدر عمل می کند و آن ها حاضرند پول زیادی برای دست یافتن به آدرنالین هر چه بیشتر خرج کنند.
به گزارش پول نیوز به نقل از پایگاه خبری بست بایک؛ اگر برای سرعت ماشین ها یک مقیاس در نظر بگیریم، خیلی از آن ها سرعت زیادی دارند ولی ما اینجا لیستی از سریع ترین ماشین های جهان برای شما در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران آدرنالین این گزارش را از دست ندهید!

10. Aston Martin One-77

بیایید لیست را با یک مدل از ماشین های شرکت استون مارتین شروع کنیم. این مدل، یک موتور 7.3 لیتری با مشخصات V12 دارد که از ویژگی های غالب ماشین های این شرکت است. این موتور، با قدرت 750 اسب بخار و 800پوند فوت گشتاور را افزایش می دهد. همچنین این موتور، دارای سرعت بالای 220 مایل در ساعت برابر 354 کیلومتر بر ساعت است و در 3.5 ثانیه از سرعت 0 به 60 مایل بر ساعت معادل 90 کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودرو بسیار محدود تولید شده است و تنها 77 نسخه از آن به بازار های جهانی تحویل داده شده است.
9. Pagani Huarya

این خودرو، یکی از محصولات شرکت تولید کننده ایتالیایی است و عملکرد بی نظیری دارد. شتاب این خودرو، رویایی است. این محصول دارای موتور aV12 با توان دو موتور توربو است که می تواند سرعت 230 مایل در ساعت برابر 370 کیلومتر در ساعت را در یک دوره طی کند. حداکثر قدرت این موتور برابر 730 اسب بخار است و گشتاور 738 پوند فوتی را فراهم می کند.
8. Zenvo ST-1

نوبتی هم که باشد، نوبت یکی از سازندگان دانمارکی خودرو است. این یکی در سال 2009 ساخته شده است. اولین پیشنهاد این شرکت و یکی از محبوب ترین های مجموعه خودرو های «سوپر-اسپورت» است. این محصول، مجهز به موتور 6.8 لیتری V8 است با قدرت 1104 اسب بخار و گشتاور 1050 پوند فوتی با حداکثر سرعت 233 مایل بر ساعت معادل 374کیلومتر بر ساعت است. این خودرو می تواند در 8.9 ثانیه به سرعت 200 مایل در ساعت برابر 321 کیلومتر بر ساعت برسد.
7. McLaren F1

این یکی خیلی وقت است جزو سریع ترین ماشین هاست. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم چیزی حدود 23 سال است که این خودرو جزو سریع ترین ماشین ها دسته بندی می شود و همچنان هم این دسته بندی برایش صادق است. این خودرو دارای موتوری 6.1 لیتری V12 با قدرت 670 اسب بخار و گشتاور 520 پوند فوت است و می تواند در کمتر از 3.2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برابر 96 کیلومتر بر ساعت برسد و دارای حداکثر سرعت 241 مایل در ساعت برابر 388 کیلومتر در ساعت است.
6. Koenigsegg CCR

این خودرو قبل از اینکه دست روی دست زیاد شود، یکی از بهترین خودرو های جهان بود. تولیدکنندگان   سوئدی آن، این مدل زیبا را با نام تجاری Koenigsegg؛ به یاد ماشین های نسل قبل این شرکت تولید کردند. این خودرو با موتور 4.7 لیتری V8 با حداکثر قدرت 806 اسب بخار و گشتاور 920 پوند فوتی طراحی شده است و می تواند در 3.7 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برابر 99کیلومتر بر ساعت و در کمتر از 9.7 ثانیه به 146 مایل در ساعت برابر 235کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر 242 مایل در ساعت معادل 389 کیلومتر بر ساعت است.

ادامه دارد...

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نفس‌گیر تعقیب خودرو مجرمان و تیراندازی مداوم از زاویه داخل ماشین پلیس | تصاویر

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین تعقیب و گریز سارقان خودرو از داخل خودروی نیروی انتظامی که با تیر هوایی و تیراندازی به لاستیک خودروی سارقان را ببینید.

کد خبر 841146 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • چرخش سریع‌تر کره زمین ممکن است یک ثانیه از ساعت‌ کم کند
  • لحظات نفس‌گیر تعقیب خودرو مجرمان و تیراندازی مداوم از زاویه داخل ماشین پلیس | تصاویر
  • تعقیب خودرو سارقان و شلیک از زاویه داخل ماشین پلیس + فیلم
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • روش‌های راه اندازی خودرو در دمای انجماد
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟