Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:30:44 GMT

عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۷۸۶

به گزارش ایلنا، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان شب گذشته برگزار شد و علی عیسی‌زاده بار دیگر به عنوان مدیر عامل این باشگاه معرفی شد.

بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره علی عیسی زاده به مدت دو سال دیگر مدیرعامل باشگاه خواهد بود. با تعیین و تکلیف اعضای هیات مدیره به نظر می رسد در روزهای آتی سرمربی تیم هم معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص نبودن وضعیت هیات مدیره و هم چنین مدیریت باشگاه موجب شده تا تیم بعد از رفتن سرجیوی پرتغالی هم چنان وضعیت نامشخصی داشته باشد. سرجیو با پایان فصل از صنعت نفت جدا شد و به تیم التعاون عربستان پیوست.

صنعت نفت به همراه تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تیم هایی هستند که هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال علی عیسی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری