Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:10:08 GMT

تاریخ بازی شاگردان ویلموتس با ژاپن

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۸۱۶

تاریخ بازی شاگردان ویلموتس با ژاپن

تیم ملی بعد از رفتن کارلوس کی روش یک فیفا دی را از دست داد اما با آمدن مارک ویلموتس دو بازی دوستانه با تیم‌های سوریه و کره جنوبی انجام داد.

به گزار ش مشرق، حالا فدراسیون فوتبال به دنبال پر کردن روزهای فیفای آتی است. ۱۱ شهریور و ۲۵ آبان. برای بازی ۲۵ آبان مذاکرات خوبی با ژاپن انجام شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم ۲۵ آبان برای بازی با ایران در استادیوم آزادی به تهران سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تدارک بازی ۱۱ شهریور هم به طور همزمان با چند کشور مکاتباتی انجام شده اما هنوز هیچ یک از کشورها پاسخ نهایی و قطعی به ایران نداده اند.

جالب اینکه بدانید ویلموتس در جلساتی که با ساکت داشته روی تدارک بازی‌های دوستانه خیلی بیشتر از برگزاری اردوهای تدارکاتی تاکید کرده و بر خلاف کی روش اعتقادی به برپایی اردوی تدارکاتی بلند مدت ندارد. از این‌رو انتظار می‌رود این فصل شاهد برگزاری منظم بازی‌های لیگ باشیم.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال تیم ملی ژاپن تیم ملی فوتبال ایران دیدار تدارکاتی دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران