Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@19:18:57 GMT

شاید نجات یابیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۸۳۵

شاید نجات یابیم

قفس باز می‌شود اما دل رهایی ندارند محیط برایشان غریب است و نمی توانند در آسمان پرواز کنند آن ها مدت ها در قفس زندانی بوده اند و اکنون درکی از رهایی ندارند پرندگانی که کنج قفس پرواز را هم فراموش کرده اند.

میثم کیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایش "شاید نجات یابیم" می‌گوید: این تئاتر نوشته ساموئل گوسیان و ترجمه آندرانیک خچومیان است و یک نمایشنامه ارمنی بود که آن را برای اجرا انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان با بیان اینکه این نمایشنامه جزاولین نمایشنامه هایی است که بعد از انقلاب به صورت موزیکال در اصفهان به نمایش درآمده است، ادامه می‌دهد: چون موضوع اصلی این نمایش ادامه تئاتری بود که در سال 95 روی صحنه بردم آن را برای اجرا انتخاب کردم.

وی می‌گوید: دغدغه من درون انسان و طبیعتی که هدیه ای از سمت خالق به مخلوق است و ما به آن ضربه زدیم که "شاید نجات یابیم" نیز به این موضوع می پردازد.

کیان می افزاید: امروزه انسان آزادی پرنده ها را با قفس گرفته و زمانی که آنها را آزاد می کند آن ها دیگر درکی از مفهوم آزادی ندارندو این ضربه ای است که ما به طبیعت زده ایم.

این کارگردان در خصوص استقبال از این نمایش می گوید: استقبال به نسبت یک کار جدی و غم انگیز خوب بوده اما من راضی نیستم و یکی از دلایل آن فصل امتحانات دانشجویان و یکی دیگر از دلایل استقبال نشدن شرایط بد اقتصادی است که مخاطب علاقه شرکت در تئاتر را دارد ولیکن شرایط اقتصادی این اجازه را به آن ها نمی دهد.

به گزارش ایمنا، زهرا شفیع، شبنم پایندان، آلاله حاتفی و متینه برخوردار از  ۲۳خرداد تا ۷ تیر در سالن فرشچیان برای نمایش شاید نجات یابیم روی صحنه می روند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر اصفهان نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!
  • سناریو‌های غرب برای اوکراین؛ از شکست کامل تا از دست رفتن اراضی