Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@12:50:26 GMT

جدایی تیموری از استقلال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۹۱۷

میثم تیموری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال از این تیم جدا خواهد شد.

میثم تیموری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته کمتر در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت، تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. تیموری به خاطر این تصمیم در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.

وی در این باره گفت: خودم خواستم از استقلال جدا شوم و به باشگاه می‌روم تا کارهایم را انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط موجود، دلیلی نمی‌دیدم که بخواهم بمانم./ تسنیم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران
  • نقش علی پروین در انتقال خدابنده لو از مس به پرسپولیس
  • اوسمار بسیار جدی است/ پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت