Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع کم سن و سال باشگاه زوله، نظر چند تیم مطرح اروپایی را به خود جلب کرده است.

طرفداری- لیورپول به جذب سپ فن دن برگ، مدافع جوان هلندی علاقه مند است.

پس از تایید نیل جونز، خبرنگار بخش لیورپول سایت گل، حال لیورپول اکو نیز تایید کرد که قرمزها علاقه زیادی دارند تا با آژاکس و بایرن مونیخ بر سر خرید مدافع 17 ساله باشگاه زوله هلند رقابت کنند تا این مدافع جوان را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه لیورپول دیدگاهی مانند جو گومز به این مدافع جوان دارد؛ جو گومز نیز در سال 2015 از چارلتون راهی لیورپول شد و پیشرفت زیادی کرد. حال در لیورپول نیز عقیده بر این است که فن دن برگ نیز می تواند خریدی فوق العاده برای آینده خط دفاعی قرمزها باشد.

در ژانویه 2019 باشگاه سمپدوریا پیشنهادی 2.5 میلیون یورویی برای مدافع جوان ارسال کرد که با مخالفت باشگاه زوله همراه شد. در لیورپول این بازیکن نظر مسئولان را به خود جلب کرده و همه معتقدند که وی خیلی سریع می تواند جایگاهی برای خود در تیم اصلی پیدا کند.

فن دن برگ از سال 2012 در آکادمی باشگاه زوله حضور داشته و اکنون نیز در تیم بزرگسالان حضور دارد. او همچنین عضو تیم ملی زیر 19 ساله های هلند است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست