Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین طرح آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم از سیزدهم تیرماه سال جاری در اراک برگزار می شود.

«پیمان عین القضاتی» از برگزاری نخستین طرح آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اولین طرح آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم با بهره مندی از قاری برجسته کشور استاد علیرضا احمدی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرموسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک با بیان اینکه علاقمندان می توانند با حضور در دفتر موسسه اصحاب الثقلین در این طرح شرکت کنند، افزود: این طرح در دو سطح مقدماتی و پیشرفته هفته ای دو بار در هفته به مدت 8 جلسه برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد:  ثبت نام طرح آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان مرد سن 9 تا 30 سال در فرهنگسرای آیینه اراک از اول تا  13 تیرماه سال جاری انجام می شود؛‌ شروع کلاس ها ۱۳ تیر است.

 

 

عین القضاتی صدور گواهینامه معتبر و شرکت در اردوهای زیارتی سیاحتی و آموزشی را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: نفرات برگزیده از سوی موسسه بورسیه خواهند شد.

 

 

این مقام مسئول هدف از برگزاری این طرح را عطرآگین كردن فضای جامعه با شمیم قرآن و ارتقای سطح علمی قاریان قرآن دانست و گفت: دوره های آموزشی قرآن کریم در رشته های مختلف قرآنی در جهت پی بردن به مفاهیم وعمل به آن وهمچنین تربیت قرآنی واسلامی ورعایت سبک زندگی اسلامی است.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مسجد کانون های مساجد ظریف روزنامه ها روزنامه برگزاری دوره آموزشی طرح قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد