Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@02:39:56 GMT

تا پایان هفته از پل بابازید بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۰۰۱

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، عباس شرفی در جریان بازدید از عملیات بازسازی پل بابازید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازسازی پل بابازید حدود یک ماه پیش با خاکریزی حدود 7 هزار متر مکعب آغاز شده اما به دلیل یکسری مشکلات اعتباری پیشرفت این پروژه یک مقدار کند شد.

وی افزود: در کنار این پروژه، عملیات بازسازی پل‌های دوآب، چم شهران زیودار، کلات زیودار و چم مهر را دولت به پایان رسانده و پل بابازید تنها پروژه‌ای بود که به پیمانکار واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: دولت از لحاظ نقدینگی با مشکل مواجه بود و نمی‌توانست به پیمانکار پرداخت داشته باشد اما به دلیل مشکلات و مطالبه مردم، دولت مجدد برای ادامه روند بازسازی پل بابازید وارد عمل شد.

شرفی افزود: هم اکنون بسیاری از دستگاه‌هایی که در عملیات بازسازی پل «بابازید» پای کار هستند مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هستند و در نهایت تا پایان هفته جاری این پروژه تکمیل و تردد در محور پلدختر- کرمانشاه برقرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه بازسازی پل ارتباطی روستای چم مهر که در جریان وقوع سیل تخریب شده بود بر اساس بازدیدی که از این پل صورت گرفت، عملیات آن به پایان رسیده و مونتاژ و رنگ آمیزی پل انجام شده و تردد در آن آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به وضعیت جاده پلدختر خرم آباد اشاره کرد و افزود: اداره کل راهداری استان برای آغاز عملیات بازسازی و روکش آسفالت جاده پلدختر- خرم آباد آمادگی کامل دارد و به محض ابلاغ اعتبار مرمت این جاده آغاز می‌شود.

شرفی گفت: سیل به طور کلی یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان به جاده‌های مواصلاتی استان خسارت وارد شده که از این مبلغ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به پلدختر است

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه فاضلاب پرکندآباد ۲ در مشهد وارد مدار بهره‌برداری شد

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: بخش اول عملیات احداث تصفیه خانه پرکندآباد ۲ با ظرفیت تصفیه ۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز اکنون فاضلاب‌گیری شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: عملیات اجرایی این تصفیه خانه در سال ۱۳۹۵ آغاز و در سال ۱۳۹۷ متوقف شد، با پیگیری های انجام شده در سال ۱۴۰۱ با اخذ اعتبار از محل صندوق توسعه ملی مجدد عملیات اجرایی آن شروع و سرعت گرفت.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این بخش از تصفیه خانه ۱۰ هزار میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به قیمت روز هزینه شده است.

اسماعیلیان بیان کرد: تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور است که در چهار بخش اجرا خواهد شد و با تکمیل آن ۲۰۰ هزار مترمکعب در روز به ظرفیت تصفیه فاضلاب این شهر افزوده می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اضافه کرد: بخش دوم این تصفیه خانه نیز با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، طرح ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد به رغم وجود مشکلات مالی با جدیت در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • بهره‌ برداری رسمی از سامانه سپهتن ناوگان اتوبوسی نوروز
  • پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان
  • افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان | بهسازی و بازسازی ۷۰۰ اتاق گروه هتل‌های پارسیان
  • اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده و قدیمی شهرستان پلدختر
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز
  • بهره‌برداری رسمی از سامانه سپهتن ناوگان اتوبوسی نوروز
  • تصفیه‌خانه فاضلاب پرکندآباد ۲ در مشهد وارد مدار بهره‌برداری شد
  • سامانه سپهتن ناوگان اتوبوسی نوروز به بهره برداری رسمی می‌رسد