Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،در متن تقدیر از  مازیار میری آمده است :

مازیار میری از فعال‌ترین کارگردانان صنفی سینمای ایران است که به مدت چهار سال و نیم به عنوان نماینده کانون کارگردانان سینمای ایران در شورای پروانه ساخت حضور داشت.

شورای مرکزی کانون کارگردان در طول فعالیت خود شاهد تلاش‌های مازیار میری در تسهیل روند صدور پروانه ساخت برای کارگردانان سینما بود و با توجه به اتمام دوره مسئولیت ایشان از او قدردانی و تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره جدید پروانه ساخت فریدون جیرانی به عنوان نماینده کانون کارگردانان انتخاب شده است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ عنوان فیلم بلند داستانی پروانه ساخت گرفت

در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: «قصه پری‌ها» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی پریناز کنگاوری و کارگردانی سید فرزانه امیری، «آرزوت را نقاشی کن» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی بهمن‌پور، «الکترون» به تهیه‌کنندگی سالار نسبی طهرانی، نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر، «از دو که حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسین آشفته، «ترسوها» به تهیه‌کنندگی محمد متین کهن ترابی، نویسندگی و کارگردانی سحر محمودی، «سکوت بین دو فکر» به تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده دهاقانی، نویسندگی و کارگردانی زامیاد سعدوندیان، «پیک» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسن پیله‌چیان، «شب اجرا» به تهیه‌کنندگی قاسم بهشتی، نویسندگی و کارگردانی عطیه بهشتی، «فال حافظ» به تهیه‌کنندگی پروانه زبان فهم، نویسندگی و کارگردانی امیرعلی محبوب جهانیان، «مشعل سرخ» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سیامک چاردولی، «تاجی» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی برجیان، «قضاوت پوشالی» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید وحید جبارزاده تولون و «منتظران عاشق» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی احمد اسماعیلی صالحاتی موافقت شد.

گفتنی است فیلم‌های بلند داستانی «چرخش» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ژیلا محمد شاهی، «کافه فرار ۲» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نبی قلی‌زاده، «سقوط آخر» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی محمد عنبری و کارگردانی علی عنبری و «ثار» به تهیه‌کنندگی اسعد بدوی‌پور، نویسندگی علی رستمی‌زاده و کارگردانی ماجد رستمی‌زاده موفق به کسب پروانه ساخت غیرسینمایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • صدور پروانه ساخت برای ۱۷ اثر غیرسینمایی
  • پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟
  • ۴ عنوان فیلم بلند داستانی پروانه ساخت گرفت
  • حضور مازیار لرستانی جلوی دوربین سینما | بعد از چهل سال بازیگری، این بار مردم...
  • ایران ۹۰ درصد زعفران دنیا را تامین می‌کند
  • پوران درخشنده از ساخت فیلم «عشق» در کانادا تا نگارش کتابی به نام مادرش گفت
  • ۳۰۴۲ واحد ساختمانی در پردیسان قم مجوز ساخت‌وساز گرفت