Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به حرکت مقتدرانه ایران در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی گفت: ‌سپاه به سردمداران آمریکایی فهماند ملت ایران را تهدید نکنند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

علی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: حرکت مقتدرانه سپاه در ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی نشان داد که ایران قدرت بازدارندگی در منطقه دارد و آمریکا را از رفتار تجاوزگرانه خود پشیمان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اسلامی در40 سال گذشته ثابت کرد اهل صلح و آرامش است اما اگر کشوری بخواهد به خاک این ملت دست درازی کند دستش را قطع خواهد کرد.

شاعری با بیان اینکه رهبر فرزانه و اندیشمند  انقلاب نیز در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند و مردم را در جهت حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان آزادی خواهی امیدوار کردند، افزود: پاسخ قاطع سپاه به تجاوز پهپاد آمریکایی که منجر به ساقط شدن آن شد جوابی دندان‌شکن به زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بود. این حرکت مقتدرانه ایران پیام روشنی به آمریکا و متحدانش در منطقه بود تا به آنان بفهماند به ملت ایران احترام بگذارند و ایران را تهدید نکنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس: سرنگونی پهپاد آمریکا تمامی تحلیل‌گران نظامی جهان را به حیرت وا‌داشتعضو فراکسیون نمایندگان ولایی: انهدام پهپاد آمریکایی نتیجه خوداتکایی به جوانان ایرانی بودنسل صیّاد پهپاد می‌تواند

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در خانه ملت افزود: با اقدام محکم، درست و با قدرت سپاه، نهضت‌های آزادی‌بخش نیروی تازه گرفتند و کشورهای منطقه و جهانیان نیز متوجه شدند آمریکا کشوری متعهد و قابل اعتماد نیست و فقط کشور ایران اهل منطق است. ایران کشوری اهل سازش است اما اگر کشوری قصد تجاوز داشته باشد با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران مواجه و یقین بدانند از رفتارشان قطعا پشیمان خواهندشد.

شاعری با بیان اینکه همه ما با افتخار و مقتدارانه از دستاورد انقلاب دفاع می‌کنیم و برای حفظ انقلاب و آرمان امام و شهدا و دفاع از سرزمین از جان خودمان خواهیم گذاشت، تصریح کرد: همه ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و ‌امیدواریم علاوه بر دستاوردها و موفقیت‌های عظیم در عرصه نظامی و سیاسی در عرصه اقتصادی نیز  دولت با نشان دادن کار آمدی خودبتواند از چالش‌های پیش رو عبور کند.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟

به گزارش جماران؛ جو لیبرمن، سناتور سابق روز چهارشنبه، ۸ فروردین (۲۷ مارس) در ۸۲ سالگی در نیویورک درگذشت. 

لیبرمن رئیس گروه "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" بود که سال ۲۰۰۸ برای جلوگیری از تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت هسته‌ای تشکیل شد.

او در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان نخستین شهروند یهودی آمریکا در یک‌قدمی کسب سمت معاون رئیس‌جمهور (در صورت پیروزی ال گور) قرار گرفته بود.  

این سیاست‌مدار پرنفوذ یکی از سناتورهای فعال در ارتباط با سیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران بود.

 او اخیرا در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی "ولت" از بمباران احتمالی تاسیسات اتمی ایران استقبال کرده بود. لیبرمن جمهوری اسلامی را "تهدیدی مستقیم برای ناتو و متحدان فراآتلانتیک آن" خوانده و سقوط رژیم را بهترین راه‌حل می‌دانست. 

این سیاستمدار حزب دموکرات آمریکا در مصاحبه خود با ولت از کشورهای اروپایی خواسته بود که برای مقابله با تهدیدهای ایران "وارد عمل" شوند. لیبرمن گفته بود که "تهران آنقدر اورانیوم غنی شده دارد که می‌تواند ظرف یک هفته، بمب هسته‌ای تولید کند."

او اظهار امیدواری کرده بود که نظام جمهوری اسلامی ایران در اثر فشارهای ناشی از اعتراضات مردمی سقوط کند. لیبرمن همیشه در مصاحبه‌های خود تاکید می‌کرد که "سقوط رژیم از همه گزینه‌ها بهتر خواهد بود." 

به نوشته دویچه وله، هفته‌نامه آلمانی "اشپیگل" در سال ۲۰۰۶ جو لیبرمن را قدرتمندترین سناتور آمریکایی توصیف کرده بود.

دیگر خبرها

  • چین: آمریکا برای افزایش بودجه نظامی خود از ناکجاآباد دشمن فرضی می‌سازد
  • «محفل امام حسنی‌ها» به دنیا فهماند که ایران با قرآن همراه است
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • کشوری که اسرائیل را تهدید کرد؛ قطعنامه را نپذیری روابط مان قطع می شود